Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma met maoi

Mdma met maoi

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat bij elk basic stukje informatie over mdma gezegd wordt dat je mdma nooooit met maoremmers mag combineren. Maar wat nou als je heel weinig mdma neemt, zou het effect dan niet versterkt worden, zoals het bij paddestoelen doet?

Zou voor mij wel een uitkomst zijn, omdat het nogal moeilijk is om aan te komen voor mij, en behoorlijk duur bovendien =\\

Ik heb hier wel over pillen trouwens, dus dat is wel weer een beetje lastig met doseren
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
het zou logisch moest het niet zo zijn hé
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat neem je voor mao remmers dan ?

of wil je die juist gaan nemen om minder mdma nodig te hebben ??
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het alleen doen als je (puur) mdma poeder hebt, wat je aan de hand van een weegschaal kan uitwegen (aantal milligrammen), maar pas heel erg op. Wat voor MAO wilde je gaan nemen?

overigens: als ik normaliter een MAO remmer als efexor of andere zut neem voel ik me al aardig leip, dus ik zou zeggen: pas op.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik zat te denken aan gewoon passiebloem.
Ik had laatste de sterkste maoremmer die zijn in deventer verkochten gekocht, syrian rue waar harmaline in zit, en 5 gr daarvan zou paddo's 30-60x versterken (ik heb toen uiteindelijk ook 5gr genomen). Als je dat compleet onwetenschappelijk extrapoleert naar mdma, zou je met 1 gr syrian rue dus een halve pil ong. naar 5 pillen boosten.

Maar ik kan helaas nergens wat op internet vinden over de dosis
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet niet, ik zie er maar niets in, ik zou gewoon mdma nemen, wat scheelt dat nou die paar euro. Als je veel betaald ben je 25euro kwijt voor een gram, en kun je dus nog voor 5 euro prima spacen. Das net zo duur als 2 biertjes :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja het punt is dat ik niet aan mdma kristallen kan komen op dit moment, alleen maar paracetamol van 5 euro per stuk :\\


Maar ik ben inderdaad ook een beetje bang voor serotonine syndroom, en ik ga het toch maar niet proberen zonder dat er iemand met kennis van zaken er iets over weet te zeggen. Of ik moet het eerst even uitproberen op dat kutkonijn van mn broertje :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoogst waarschijnlijk krijg je dan een serotine vergiftiging waaraan de kans dat je dood gaat heel groot is...
Misschien dat die ene advocaat de dood is nu ook wel zo is gestorven...
vond 6 gram al wel wat veel.
Daarbij valt nog eens samen dat je een mao-remmer ongezien kan innemen in de vorm van een teetje.
COMPLOT COMPLOT
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou me daar echt niet aan wagen kerel, je verstoort zo het natuurlijke afbraak systeem van die drug in je hersenen, drugs nemen is al klooien met die grijze massa, waarom maoi's pakken als je evengoed wat meer kan nemen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Topicmaker plaatsgenoot :wave:

Wacky zei:
Als je veel betaald ben je 25euro kwijt voor een gram, en kun je dus nog voor 5 euro prima spacen. Das net zo duur als 2 biertjes :)
Klik om te vergroten...

Nou, hier in Apeldoorn is het wel iets duurder :openmouth: MDMA voor twintig per gram was hier wel eventjes, maar die is alweer op :( Enige die ik ken die het verkoopt, verkoopt het voor €20 voor een "bolletje" (die bolletjes zijn ongeveer 400 mg gok ik).

Kutdorp :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is erg link, door de verschillende werking van mao-i en mdma op je serotoninesysteem loop je waarschijnlijk serotoninevergiftiging op. Das niet best, dus beter doe je het niet :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Delirium zei:
Topicmaker plaatsgenoot :wave:

Wacky zei:
Als je veel betaald ben je 25euro kwijt voor een gram, en kun je dus nog voor 5 euro prima spacen. Das net zo duur als 2 biertjes :)
Klik om te vergroten...

Nou, hier in Apeldoorn is het wel iets duurder :openmouth: MDMA voor twintig per gram was hier wel eventjes, maar die is alweer op :( Enige die ik ken die het verkoopt, verkoopt het voor €20 voor een "bolletje" (die bolletjes zijn ongeveer 400 mg gok ik).

Kutdorp :P
Klik om te vergroten...
Ja dat is echt kut dus he. Maar ik betaal nog meer, 50 euro voor 10 aspirientjes waar miss maximaal 80mg in zit gok ik zo.. van 1 pil ga ik lichtelijk wazig zien, en ik ben makkelijk vermaakt, veel meer merk ik er niet van.. =D Ik moet er echt meer dan 2 nemen voordat ik wat merk in mn kaken ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."