#1
Ik zou ook echt niet zoveel pakken... 200mg kristal is best pittig hoor.
Vooral als je 't pas 2x eerder gedaan hebt!
Pak 1a2 keer je lichaamsgewicht in mg's. Slik tijdig bij, maar neem ook niet té veel mee.... 't gaat vaak op namelijk!
Rustig aan en enjoy
Vooral als je 't pas 2x eerder gedaan hebt!
Pak 1a2 keer je lichaamsgewicht in mg's. Slik tijdig bij, maar neem ook niet té veel mee.... 't gaat vaak op namelijk!
Rustig aan en enjoy
