Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel mdma in een capsule?

Hoeveel mdma in een capsule?

15 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou ook echt niet zoveel pakken... 200mg kristal is best pittig hoor.

Vooral als je 't pas 2x eerder gedaan hebt!

Pak 1a2 keer je lichaamsgewicht in mg's. Slik tijdig bij, maar neem ook niet té veel mee.... 't gaat vaak op namelijk!

Rustig aan en enjoy
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kzou rond de 150 nemen, ik persoonlijk zou 200-300 doen omdat ik vorige keer niet veel voelde van 100 a 200. Je kan altijd bijnemen, maar omgekeerd niet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nick de Neger zei:
Je kan ze gewoon zo laten :) als je ze tot poedermaakt slaat het wel harder in in een keer (meer oppervlakte sneller afgebroken in de maag en sneller opgenomen dus in 1 keer)
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad, ik zou ze als ik jou was dus wél crushen, hierdoor krijg je gewoon een snelle en heftige rush waarna ze meteen inslaan, dus niet het langzaam opkomen etc. Ik vind die rush namelijk stuk lekkerder dan zo langzaam opkomen, maar see for yourself natuurlijk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Huh, ik heb ook paar x kristallen gehad he, maar die kristallen waren al klein gemalen ofzo ?

Het waren nog wel redelijke brokken, dus geen echte poeder, maar echt hele dikke kristalbrokken waren het ook weer niet.


OT: ik zou 200 mg per capsule vullen, en als je 1 geslikt hebt en je voelt het opkomen, wacht je gewoon tot je voelt dat het uit werkt, en dan de volgende slikken
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
geox zei:
Kzou rond de 150 nemen, ik persoonlijk zou 200-300 doen omdat ik vorige keer niet veel voelde van 100 a 200. Je kan altijd bijnemen, maar omgekeerd niet.
Klik om te vergroten...

liever goed vaag als half vaag
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er 140 mg ingedaan uiteindelijk, het ging wel bijzonder hard in het begin, maar toen ik daar doorheen was ging het allemaal wel goed =)

Leuk feestje gehad ^^
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
seraphinia zei:
Ik zou niet teveel doen, zodat je later nog altijd bij kan pakken. En zo erg is het niet om een pilletje meer te slikken toch?, ik zou voor 100 a 150 gaan. Misschien 200 ivm tolerantie.
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
250 à 300 zou ik toch wel doen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou 1/4 tot 1/3 gram erin doen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga dalijk wat capsules vullen, hoeveel zouden jullie er persoonlijk in doen?? Ben ik wel benieuwd naar :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh nog ff iets, moet je de kristallen fijnmaken voor je ze in je capsules mietert? Of kan je ze gewoon laten zoals ze zijn?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon proberen net zoveel als een pilletje... tussen de 100 en 200mg ofzo dus :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kan ze gewoon zo laten :) als je ze tot poedermaakt slaat het wel harder in in een keer (meer oppervlakte sneller afgebroken in de maag en sneller opgenomen dus in 1 keer)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
1/3e gram erin ongeveer ja, per capsule.

1/4e kan ook, hangt een beetje van je tolerantie ed af
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb t twee keer eerder gedaan, dat waren gewone pillen... weet niet hoeveel erin zat, het is ongeveer 3 maanden sinds m'n laatste keer...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou niet teveel doen, zodat je later nog altijd bij kan pakken. En zo erg is het niet om een pilletje meer te slikken toch?, ik zou voor 100 a 150 gaan. Misschien 200 ivm tolerantie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."