#1
so idd, op een verjaardags feest vn een maat hadden ze groene smileys, en iederee kotste. lol



Ik zou zeggen:junky zei:welke pillen zijn er allemaal groen?
gewoon even een vraagje..
AnOniem:) zei:so idd, op een verjaardags feest vn een maat hadden ze groenen, en iederee kotste. lol
Nick de Neger zei:Groene pillen zijn kots pillen of gras pillen... daarom ook de kleur groen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."