Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsX rectaal

X rectaal

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
X

lekker vriendelyk ^^
Nouja het word gedaan en aangezien dit een drugsforum is en een acurate vraag gesteld is lykt het me niet zo moeilyk als je by die bepaalde doelgroep hoort een normaal antwoord te geven :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: x

Pwn3D zei:
mja ma ik zou eiglk liever persoonlyke ervaringen willen :grin:
Klik om te vergroten...


Als je dat topic leest zie je dat praktisch niemand hier zo gek is om xtc in zn reet te proppen, maar doe gerust en vertel jouw ervaring dan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: x

Saivy zei:
Als je dat topic leest zie je dat praktisch niemand hier zo gek is om xtc in zn reet te proppen, maar doe gerust en vertel jouw ervaring dan.
Klik om te vergroten...

Maar, deuitzonderingen bevestigen de regel :grin: Ik duw wel eens het e.e.a. van achteren naar binnen, en ben daar vwb het effect zeer over te spreken. Snelle opname, soms net zo snel als sniuven, meer opname, waardoor je minder nodig hebt voor het zelfde effect oraal, een vlakke piek, en snellere come-down. Ik heb wel de ervaring dat het wat korter duurt als je het rectaal inneemt.

En erg belangrijk; neem 30-40% van wat je normaal oraal zou nemen om te beginnen, anders kun je wel eens onaangenaam verrast worden...vraag me niet hoe ik dat weet :flushed:

Hemi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: x

3970 zei:
Saivy zei:
En erg belangrijk; neem 30-40% van wat je normaal oraal zou nemen om te beginnen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

van 1 pil zyn dat 2 kruimels ! xD lykt me enorm weinig... ben je wel zeker?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou adviseren om de pil te vermalen, en dan in twee vloeitjes te doen.(Of capsules) Eentje pluggen, en als je na 30 minuten niets merkt, 2e erbij.

Waarschijnlijk zal het bij XTC niet zo heel veel uitmaken, maar bij 2C-B bijvoorbeeld wil je echt niet teveel pluggen......Better be safe than sorry. Rectaal is gewoon veel effectiever, met een veel grotere opname...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doet dat eigenlijk pijn Hemi? Het erin schuiven lijkt me een aparte ervaring, maar dat is nog te overzien. Brand het niet als een motherfucker?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het inbrengen doet absoluut geen pijn, als je een dikke drol kunt uitkakken, is pilletje inbrengen met de vinger geen probleem, hooguit tussen je oren.

Het pilletje dat ik inbracht was heel (niet vermalen), en dat gaf wel een klein beetje een brandend gevoel. Maar niet vervelend, en maar een paar minuutjes. Als je rectaal wilt inbrengen moet je op een paar dingen letten:

-ga eerst een keer kakken, zodat je endeldarm leeg is. Of gebruik een klysma/anaaldouche. Hoe leger, hoe beter.
-gebruik zoveel mogelijk poeders om in te brengen (pil vermalen of MDMA) of los ze op in een paar ml water.(met spuitje inbrengen)
-ga na het inbrengen even languit liggen. Dan ben je eerder van het gevoel af dat je weer moet kakken.
-verklein de dosis als je rectaal inbrengt.Omdat bij rectaal inbrengen de stof tot wel 90% wordt opgenomen, itt tot 40-60% bij oraal, kan de inslag veel heftiger zijn.(heb ik gemerkt bij 2C-B)

Als je het goed doet, is het een prettige manier om in te nemen. Je hoeft geen rekening te houden met het feit dat je een volle maag hebt of niet, het werkt snel, je hebt minder nodig, en het geeft meestal minder bodyload.

Succes :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moet je die pil er dan Diep in steken ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
tot als hy in je maag zit...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flowkes zei:
Moet je die pil er dan Diep in steken ?
Klik om te vergroten...

Rule of thumb; twee vingerkootjes diep....wat is dat, 5-6 centimeter? En, een tip van mij, probeer hem naar de zijkant te duwen als hij binnen is, dus tegen de slijmwand van de endeldarm. Als je hem midden in een drol duwt, zal de X weinig doen...die drol daarentegen heeft een feestje :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Whahaha.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
heey, veel mensen zeggen dat het effect veel sneller komt als je x rectaal pakt... eeft dit dan ook langer effect en beter effect? kan me wel niet voorstellen dat mensen op een fuif naar toilet gaan om een paar pilletjes in hun kont te duwen :mrgreen: en ehm... overdosis X rectaal klinkt ook wel dom xD

Voel vry voor commentaar te geven :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pilletje wordt sneller opgenomen, dus snellere piek en sneller gedaan, denk ik dan toch..


Correct me if im wrong :)

Ook een brandende aars is niet zo prettig denk ik :tongueout:

Haha idd, ik hoor het al "Jongen van 19 sterft aan overdosis XTC, de jongen had 28 pillen rectaal naar binnen gewerkt"
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gebruik de zoekfunctie

Dat is mijn commentaar
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5194
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
x

mja ma ik zou eiglk liever persoonlyke ervaringen willen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."