Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoel het 'lekkere' niet meer :O

Voel het 'lekkere' niet meer :O

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,
ik heb van de zomer vakantie te veel gefreakd, en heb op 1 avond veel pillen geslikt :openmouth:,

en sindsdien voel ik het lekkere gevoel niet meer vn xtc,
ik heb tussen door paar weken gewacht, en nog niks..

heb pas geleden anderhalve maand geen pillen meer gepakt, en toen ik het weer probeerde voelde ik het nog niet,

ik heb in die anderhalve maand wel coké gebruikt...
kan het daardoor ook komen? want had wel iets gelezen dat coké ook je serotonine gehalte verlaagd ofiets :P..

Wat kan ik hier tegen doen?, of zou ik dan vn die dingen moeten kopen die je serotonine verhoogt, en stoppen met coké.. (ben al gestopt met coke ondertussen)

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen..

Groetjes,
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Loss of magic baby, you fucked it up :wave:


Het enige wat helpt is stoppen met mdma voor een lange tijd. Eventueel kun je L-tryptofaan gaan slikken (verkrijgbaar bij de smartshop). Dat spul zorgt ervoor dat je serotonine een stuk sneller aangevult wordt. Succes met recoveren!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, ja dat had ik ook wel gemerkt dat ik het verneukt heb :P.

maar hoeveel tijd zou ik ongeveer pauze moeten nemen..
wil gewoon weer vaag kunnen worden :(!!!

Is die L-tryptofaan beter dan 5-HTP, ?
of voor welke kan ik dan beter gaan.?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
same here.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
en helpt die L-tryptofaan of 5-HTP iets?
en welke van de 2 is nou beter..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
L-Tryptofaan is een natuurlijk aminozuur dat omgezet wordt tot 5-HTP, ook een aminozuur. 5-HTP wordt in het lichaam weer omgezet tot serotonine. In tegenstelling tot wat je soms hoort kan 5-HTP de bloed-hersen-barriere wel oversteken.

Het één is niet per se beter dan het andere.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga naar reverze, en wil daar wel vaag rondlopen :openmouth:.
anders hou ik het niet vol volgens mij :P, hoeveel tijd zou het ongeveer nodig hebben als ik gebruik maak vn een of ander middel om mij serotonine gehalte te verhogen??

of is dat niet te voorspellen..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
niemand??
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
rond de 3 maanden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het ook wel een beetje, het is wel dat lijp gaan van de pillen, maar echt genieten kan ik er niet meer van. Is maar beter ook :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had hetzelfde, maar toen heb ik 2 maanden niks gedaan, en elke dag l-tryptofaan keurig voor het slapen gaan.... en WHALLA!! Dit weekend echt super gegaan zelfs op een halfje!! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
Ik had hetzelfde, maar toen heb ik 2 maanden niks gedaan, en elke dag l-tryptofaan keurig voor het slapen gaan.... en WHALLA!! Dit weekend echt super gegaan zelfs op een halfje!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Je tollerantie verdwijnt niet zo nsel is mijn ervaring. je voelt je wel al lekkerder na de helft van je normale dosis als normaal ( als je 3 maanden
wacht dan ), maar je kunt ng steeds evenveel hebben.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Serotoninelevels zijn weer terug op hun oude niveau na 2 weken, ook zonder hulpmiddelen. Het probleem is dat je hersenen weten wat er gaat gebeuren, en door deze 'verwachting' is het effect minder. Ikzelf hik er ook tegenaan om een tijdje te stoppen, maar ik denk dat dat voorbij is zodra ik weer een feest binnenwandel. Gelukkig zijn de fameuze roze vrouwtjes op, en ben ik nog geen alternatief tegengekomen. Goede pillen zijn tegenwoordig lastig om aan te schaffen, vooral als je er wat meer wil kopen dan een gebruikerszakje.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wil je echt weer het oude gevoel terug dan moet je toch minimaal een half jaar, maar het liefst een jaar, stoppen hoor. En L-tryptofaan nemen idd. :cry:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ouch, dat doet pijn :P.

of ff overgaan op iets anders, maja vind xtc toch het allervetst.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm zal moeten lukken denk ik :P,
Binnekort maar eens even die dinge hale :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ken het, ik heb het ook verneukt met MDMA door in een korte tijd veel te enthousiast pillen te slikken... Heb in het afgelopen half jaar 2 keer MDMA gedaan, maar de magie is gewoon weg :cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."