#1
Hallo allemaal,
ik heb van de zomer vakantie te veel gefreakd, en heb op 1 avond veel pillen geslikt
,
en sindsdien voel ik het lekkere gevoel niet meer vn xtc,
ik heb tussen door paar weken gewacht, en nog niks..
heb pas geleden anderhalve maand geen pillen meer gepakt, en toen ik het weer probeerde voelde ik het nog niet,
ik heb in die anderhalve maand wel coké gebruikt...
kan het daardoor ook komen? want had wel iets gelezen dat coké ook je serotonine gehalte verlaagd ofiets :P..
Wat kan ik hier tegen doen?, of zou ik dan vn die dingen moeten kopen die je serotonine verhoogt, en stoppen met coké.. (ben al gestopt met coke ondertussen)
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen..
Groetjes,
ik heb van de zomer vakantie te veel gefreakd, en heb op 1 avond veel pillen geslikt
en sindsdien voel ik het lekkere gevoel niet meer vn xtc,
ik heb tussen door paar weken gewacht, en nog niks..
heb pas geleden anderhalve maand geen pillen meer gepakt, en toen ik het weer probeerde voelde ik het nog niet,
ik heb in die anderhalve maand wel coké gebruikt...
kan het daardoor ook komen? want had wel iets gelezen dat coké ook je serotonine gehalte verlaagd ofiets :P..
Wat kan ik hier tegen doen?, of zou ik dan vn die dingen moeten kopen die je serotonine verhoogt, en stoppen met coké.. (ben al gestopt met coke ondertussen)
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen..
Groetjes,
