Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitwerking mdma

Uitwerking mdma

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan iemand mij vertellen waarom ik soms;

Mega (s)loom word en met mijn ogendicht midden op de dansvloer sta.

en soms;

Als een aap de hele club door vlieg, plafond including!

Ik vind 't vervelend dat ik dat niet van te voren weet!!


bvd
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat hangt van zoveel factoren af.. dat blijft gissen. :P

Ik word d'r tegenwoordig alleen maar lam en skeef van, echt hyper ben ik er nog nooit van geweest. (op belachelijke lulkick kapriolen na dan)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij maakt het wel veel uit hoe uitgerust je van te voren bent.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik word altijd lam van mdma
nog nooit actief dr van geworden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik werd vroeger ook heel actief ervan, maar dat kan natuurlijk ook aan de pillen liggen ( speed ofzo erin ). Van kristallen ben ik wel eens en sloom en actief geweest, maar ligt ook aan zoveel factoren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetaalKonijn zei:
Dat hangt van zoveel factoren af.. dat blijft gissen. :P

Ik word d'r tegenwoordig alleen maar lam en skeef van, echt hyper ben ik er nog nooit van geweest. (op belachelijke lulkick kapriolen na dan)
Klik om te vergroten...
Haha precies heb ik ook, als ik aan de x zit wil ik alleen maar liggen en dom doen :grin:

Maarjah jij was dan net zo debiel als mij op de meet :mrgreen: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik dan loom word pak ik meestal een red bulletje of een klein puntje sos om dat weer recht te trekken, dat lome heb ik vaak als hij bij mij in begint te kicken en dan een uur lang ofzo maar daarna word ik vaak toch nog super energiek
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr. Decay zei:
Als ik dan loom word pak ik meestal een red bulletje of een klein puntje sos om dat weer recht te trekken, dat lome heb ik vaak als hij bij mij in begint te kicken en dan een uur lang ofzo maar daarna word ik vaak toch nog super energiek
Klik om te vergroten...

idd, ik ook bij het inkicken, meestal 15 minuutjes, daarna is het weg.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb dat eigenlijk nog nooit mee gemaakt, meestal wel dat ik half vaag was, en dat ik nog 1tje bij moest pakken :). en dat ik dn lekker actief werd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
/\\ Ik heb daar een redelijk standaard patroon in :d

Uurtje voor dat ik verwacht in de club te staan naar binnen werken (ca.150mg )... als ik binnen ben een uurtje laten 'indalen', daarna als 't hele heftige wat zakt elk half uur/uur halfjes (of 75mg) bijslikken... beetje naar gevoel.

Maar mdma (3,4-methyleendioxymethamphetamine) is toch stiekem per defenitie al oppeppend...Ik vind 't zo raar dat, dat effect zo vaak langs me heen gaat...

Me like aap-modus!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb hetzelfde. Bij het inslaan moet je gewoon ff gaan zitten en om je heen kijken. Dan voel je je hartje wat sneller gaan en hopla, opeens kan je de marathon rennen in 23 minuten :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."