Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmuziek op de Xtc / mdma

muziek op de Xtc / mdma

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo mede drugsgebruikers.

Ik zit hier lekker spacend, luisterend naar mijn eigen geproduceerde beatjes. Nu was mijn vraag, wat vinden jullie van deze muziek als je xtc / mdma op hebt. Ik vind de kwaliteit ervan namelijk veel groter onder invloed :grin:

( gemaakt met fruity loops studio 5,0 )

http://www.soundclick.com/bands/pagemus ... dID=742206

Klik vervolgens door naar:

'just some sort of 'liveset' ( vind ik de lekkerste :grin: )

'annimar' ( iets rustiger )

'MDMA' ( naja... ik was echt gaar toen ik die maakte :grin: )

En dan voor de stonies onder ons heb ik nog 'instrumental2' en ' P'z' .....Heerlijk als je stoned bent om dan naar r&b / hiphop te luisteren



En dan is er nog mijn eigen mix van de theme song van de film reqiuem for a dream, voor mij een erg emotioneel nummer


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. ennuh.. nuchtere mensen mogen ook hun mening geven :tongueout:


Greetz !

( p.s de andere titels zijn wat minder vind k zelf )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ga zo ff luisteren
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ayoo op de speed zou ik gaan voor 'just some sort of liveset' en dan ff doorspoele naar 2:30

:grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
troebadoer zei:
ayoo op de speed zou ik gaan voor 'just some sort of liveset' en dan ff doorspoele naar 2:30

:grin:
Klik om te vergroten...

inderdaad:grin:, gaat niet helemaal snel.. maar btj alcohol wiet en speed dan dat.. je gaat genieten!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben zelf onder invloed van mdma helemaal fan van booka shade, M.A.N.D.Y. en Gui borrato, ga nu ff je setje luisteren, btw onder mdma, check: via youtube, booka shade-night falls.. :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Booka Shade is voor mij de ultieme xtc-muziek.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor xtc en speed Grote Voorkeur aan Hardcore (house) voor de rest vind ik dan geen andere muziek relax ..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
muziek op mdma is voor mij het grootste denkbaar genot
liggend in een zetel een afspeellijst met genoeg verrassingen (atmospherische electronische muziek http://nl.youtube.com/watch?v=lrBZeWjGjl8) en elke keer je uitademd ga je dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dan zelf nog een klein beetje dieper.

aanrader!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben ook lekker onder invloed van MDMA en deze muziek van jou kan ik toch heeeeeel goed waarderen :hearteyes:
Sowieso waardeer ik iedereen die muziek maakt :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha das mooi om te horen.

Ik denk als je zelf muziek maakt, met de computer of instrument, en je bent onder invloed dat je je dan bedenkt : heb ik dat echt gemaakt? ook omdat de meeste muziek gewoon lekker klinkt onder invloed, geeft je dat toch een speciaal gevoel :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
btw teebo als ik vanavond terug kom zal ik dat filmpje eens opzetten op mijn laptopje in bed, kijken of ik ook dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en dieper en nog iets dieper kan gaan :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klink wel lekker gooz en ik ben zo nuchter als wat, dus zal wel veel beter klinken als ik wat op heb :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rachmaninov doet het voor mij ook errug goed op een goeie trip.... Krijg dan een soort iTunes / Media Player dansende lijntjes voor mijn ogen. Mjam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."