Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC kop

XTC kop

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mwah, het valt echt niet op als die mensen het niet weten hoor
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pikachu zei:
Mwah, het valt echt niet op als die mensen het niet weten hoor
Klik om te vergroten...
Nou..... Hangt af van doe hoeveelheid :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
E

als ik heb gepakt en ik kyk in de spiegel heb ik echt bang van mezelf, ik lyk erg veel op een zombie... dikke wallen onder men ogen, super opengesperde ogen, gigantische pupillen, en lykbleek :grin:

zalig toch ... xD

Ciao
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: E

Pwn3D zei:
als ik heb gepakt en ik kyk in de spiegel heb ik echt bang van mezelf, ik lyk erg veel op een zombie... dikke wallen onder men ogen, super opengesperde ogen, gigantische pupillen, en lykbleek :grin:

zalig toch ... xD
Klik om te vergroten...

Ik word daar juist altijd onzekerder door..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk dat wij niet meer kunnen zeggen of het zichtbaar is voor mensen die het NIET weten, want wij weten precies hoe of wat er gebeurt na t gebruiken..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkie

I look like shit tijdens gebruik.
Heel bleek, mijn kaken kauwen niet echt, komen gewoon niet van elkaar af, zit helemaal klem.
Ik heb een flinke zonnebril op. Enerzijds omdat die dingen een beetje maskeert, anderzijds omdat dat gewoon heel lekker voelt.
Maar ik heb wel weer goede moves op de vloer. ( Vind ik zelf dan heel erg met een pilletje op...)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja is ook zo als ik ben aant hakke ng op het moment dat ik nog niks voel van x of ng geen pep gepakt heb dan lijkt of ik vaak buiten de maat zit en zo en met dan lijkt het Super percies te gaan of het gaat dan ook precies ik weet het niet :P

Maar ja echt lelijk ben ik zoiezo al :P eheh nee marjah alleen grote klotse en flink kauwe that's it
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pikachu zei:
Mwah, het valt echt niet op als die mensen het niet weten hoor
Klik om te vergroten...

Nou.. Als ik in een xtcrush zit lijkt het net of ik een halve gram speed opheb ofzo.. Is niet echt chill, ook niet voor andere mensen want ik ben 1,95 groot en weeg 93 kilo dus lijk dan net een woeste barbaar, vandaar :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mr. Decay zei:
Is niet echt chill, ook niet voor andere mensen want ik ben 1,95 groot en weeg 93 kilo dus lijk dan net een woeste barbaar, vandaar :smoke:
Klik om te vergroten...

Haha, sta je lekker te dansen, staat er ineens een strijdlustige neanderthaler naast je! :tearsofjoy:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vraag ook voortaan standaard aan mijn vrienden of ze het even willen laten weten wanneer mijn ogen op terror-mode gaan, kan dan iig op tijd mijn zonnebril opzetten, voel mezelf dan altijd superchill en ben heel vredelievend maar straal het dan allesbehalve uit :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
XTC is natuurlijk harstikke leuk. Maar ik heb een dikke maar. Als ik XTC gebruik verandert mijn hele gezicht. Ik heb knallers van pupillen, maar dat is logisch en vind ik ook helemaal niet erg (hoe groter, hoe beter). Maar mijn onderkaak schuift dus ook naar voren. Mijn gezicht staat echt superstrak, ook als ik maar 1 pil op heb. Daardoor is het voor andere mensen te makkelijk te zien dat ik iets gebruikt heb, en volgens anderen schijnt het nog lelijk te zijn ook...maar goed...ik hoef natuurlijk niet steeds naar mijn eigen kop te kijken, haha. Hebben anderen dit ook? Ik weet dat het normaal is dat iemand strak staat op x, maar die kaken van mij zijn gewoon niet meer te houden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Duidelijk dat jouw kaken ultragevoelig zijn voor dat spul, lijkt mij een kwestie van keuzes maken. Geen xtc en er goed uitzien, of wel xtc en er slecht uitzien. Volgens mij kun je er niks aan doen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben ook altijd extreem lelijk op XTC, ook bij kleine hoeveelheden :( Mijn kaken zijn echter nog wel te houden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb er niet heel erg veel last van, maar bij mij werkt het echt om lekker te gaan dansen... al mn energie gaat dan daarheen in plaats van mn kaken! Komt het bij mij ff goed uit dat ik de hele avond dans! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
JAAA ik zie er echt niet uit op dat moment... nouja lekker boeiend, mijn soepele praatkick maakt dat weer goed :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lektroluv zei:
JAAA ik zie er echt niet uit op dat moment... nouja lekker boeiend, mijn soepele praatkick maakt dat weer goed :wink:
Klik om te vergroten...

heheh :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
en anders je harde boner wel he .....

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik krijg altijd fuckinggrote staarogen dus ik neem altijd maar een grote zonnebril mee, weten ze wel dat ik van de wap ben maar zien ze het iig niet :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zie er ook 100% begaaid uit haha, maar ga dat idee van die zonnebril eens toepassen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."