Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrillende ogen

Trillende ogen

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat is een van de lekkerste dingen van xtc, dat trillen van de ogen als ie inslaat :-P

en nee kan geen kwaad voor je lenzen... de lens zit vastgezogen en ik neem aan dat alleen je pupil snel samentrekt wat het trillende effect geeft
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaaaa da van trillende aansteker komt mij zo bekend voor!

ik zie dan de vlam eigelijk gewoon heel wazig en kan alleen ver kijken, niet iets dichtbij. gsm is dan bvb ook wel moeilijk :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ Pipo,

Staat er iets in dan ?


Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb ik ook, sigaretje aansteken is dan een hele opgave, meestal steek ik die dan in de helft in brand maar vraag ik et toch aan een maat om te doen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Om ook maar even offtopic te gaan: hoe komt het eigenlijk, die trillende ogen?? Ik heb het niet altijd namelijk...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die trillende ogen, dat is toch een of ander mechanisme, ik heb het nog nooit zomaar willekeurig gehad met mdma, maar ik kan het wel zelf doen zonder dat daar mdma voor nodig is en ben nog een paar mensen tegen gekomen die dat kunnen.
Ik kan ook niet zeggen hoe precies, het is gewoon alsof je een spier aanspant, dus niet dat je je ogen echt heen en weer beweegt.
Ik denk dan ook dat dit fenomeen net zoiets is als de spanning in je kaakspieren die je met mdma krijgt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
pipoxyz zei:
Pepnoize zei:
.. en kan alleen ver kijken, niet iets dichtbij. .. :grin:
Klik om te vergroten...
dan moet je de volgende x maar eens naar dit plaatje kijken en zeggen wat je dan hebt :wink:
Klik om te vergroten...

xtc
en nog iets :grin: vision ozfo ?

had hem daarnet bijna maar weet nu al niet meer hoe ik mijn ogen moet houden. en krijg hoofdpijn. haha.
had vroeger een heel boek vol dit soort tekeningen, super vet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ik bepaalde trance, hardstyle nummers hoor als ik gewoon clean ben, dan gaat mijn linker ooglid trillen, is ongeveer hetzelfde als waneer mijn iris trilt met mdma
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
pipoxyz zei:
Pepnoize zei:
pipoxyz zei:
Pepnoize zei:
.. en kan alleen ver kijken, niet iets dichtbij. .. :grin:
Klik om te vergroten...
dan moet je de volgende x maar eens naar dit plaatje kijken en zeggen wat je dan hebt :wink:
Klik om te vergroten...

xtc
en nog iets :grin: vision ozfo ?

had hem daarnet bijna maar weet nu al niet meer hoe ik mijn ogen moet houden. en krijg hoofdpijn. haha.
had vroeger een heel boek vol dit soort tekeningen, super vet.
Klik om te vergroten...
hehe..geweldig...'k had niet gedacht dat iemand het ook werkelijk zou kunnen lezen:)
hier heb ik het trouwens mee gemaakt: http://www.flash-gear.com/stereo/
Klik om te vergroten...

Ik snap niet dat mensen hier moeite mee hebben om te lezen.

Die dingen bestaan altijd uit een herhalend patroon, het enige wat je moet doen is scheel kijken totdat het ene plaatje in het andere valt en voila :grin:

Er staat XTC VISION inderdaad :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ja zeg ... ik zie dipshit en ben nu nuchter !!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pepnoize zei:
jaaaa da van trillende aansteker komt mij zo bekend voor!

ik zie dan de vlam eigelijk gewoon heel wazig en kan alleen ver kijken, niet iets dichtbij. gsm is dan bvb ook wel moeilijk :grin:
Klik om te vergroten...
hahahahaha dan zijn we met twee :d kdenk dat de meeste dat wel hebben eh :d
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
pipoxyz zei:
Pepnoize zei:
pipoxyz zei:
Pepnoize zei:
.. en kan alleen ver kijken, niet iets dichtbij. .. :grin:
Klik om te vergroten...
dan moet je de volgende x maar eens naar dit plaatje kijken en zeggen wat je dan hebt :wink:
Klik om te vergroten...

xtc
en nog iets :grin: vision ozfo ?

had hem daarnet bijna maar weet nu al niet meer hoe ik mijn ogen moet houden. en krijg hoofdpijn. haha.
had vroeger een heel boek vol dit soort tekeningen, super vet.
Klik om te vergroten...
hehe..geweldig...'k had niet gedacht dat iemand het ook werkelijk zou kunnen lezen:)
hier heb ik het trouwens mee gemaakt: http://www.flash-gear.com/stereo/
Klik om te vergroten...

ja tis eigelijk echt raar hoe dat gaat , kheb het zo geleerd; scheel kijken tot ge iets scherp ziet en dan da probere vast houde :grin: maar vanaf je naar voor of achter of bove of onder ofzo gaat, verdwijnt het.. bij mij toch.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
Nou ja zeg ... ik zie dipshit en ben nu nuchter !!
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Off topic; volgens mij staat er XXTTCC VVIISSIIOONN....

On topic; mijn vrouw heeft dat ook wel eens, trillende ogen, meestal bij een hogere dosering XTC/MDMA. Ze vindt het erg irritant, en vraagt dan heel de tijd aan iedereen of ze stil willen zitten. De ogen gaan dan gewoon erg snel van links naar rechts en v.v. Iets wat ik trouwens op commando kan :rolleyes:

Hemi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik veronderstel dat er mensen zijn die dit al eens hebben voorgehad wanneer je MDMA op hebt dat je ogen(ofwel is het enkel m'n zicht)hevig trillen wanneer je bijvoorbeeld naar je vuurtje kijkt tijdens het aansteken?

Paar mensen in mijn omgeving hebben dit ook al gehad dus is het geen alleenstaand geval

Nu heb ik onlangs lenzen en vroeg ik mij af of dit kwaad kan, stel dat mijn ogen beginnen te trillen terwijl ik mijn lenzen in heb
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
no problem

Kan zeker geen kwaad hoor, ik heb ook lenzen en ik ben ze nog niet kwijtgespeeld :)

Het enigste wat kan gebeuren is dat je ogen echt droog zijn en dan kan het wel zijn dat je lenzen bij het trillen eruit vliegen, maar ik heb het nooit voorgehad.
Je kan dit simpel oplossen door traanvocht te kopen bij de apotheker...kost bijna niets!!! :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."