Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer bijpakken?

Wanneer bijpakken?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan iemand mij vertellen wanneer het het beste moment is om bij te nemen?
Meestal start ik met een halfje, daar voel ik mij al vrij goed bij voor een tijdje, ik heb nu een half dolfijntje genomen, wanneer zou het beste moment zijn om bij te nemen? Als dit halfje nog goed bezig is of als het begint uit te werken?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
vanaf dat het begint te werken nog een halfje pakken ..enz..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb juist mijn 2de halfje genomen, waarschiçjlijk juist op tijd voor een rustige overgang
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt eraan wat jij wilt, als je wacht totdat het iets minder wordt, en dan bijpakt, zal je waarschijnlijk erna niet of nauwelijks veel harder gaan, alleen langer, als je pakt op je piek, dan zal je daarna gwn harder gaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
op piek van xtc rush gevoel bijnemen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
DonDidi zei:
Kan iemand mij vertellen wanneer het het beste moment is om bij te nemen?
Meestal start ik met een halfje, daar voel ik mij al vrij goed bij voor een tijdje, ik heb nu een half dolfijntje genomen, wanneer zou het beste moment zijn om bij te nemen? Als dit halfje nog goed bezig is of als het begint uit te werken?
Klik om te vergroten...
haha bij mij is dat heel simpel. ik begin altijd met 3 pé'kes en nekeer ik geeuw dan steek ik er nog ene bij enz...
dat is bij mij den truck wnr ik nog moet bijsteken :) als ik geeuw hihi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op de top van de rush pak ik altijd in kleine mate bij om op die top te blijven, bv. halfjes of zelfs kwartjes elke 45 min tot een uur
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
djpopol zei:
DonDidi zei:
Kan iemand mij vertellen wanneer het het beste moment is om bij te nemen?
Meestal start ik met een halfje, daar voel ik mij al vrij goed bij voor een tijdje, ik heb nu een half dolfijntje genomen, wanneer zou het beste moment zijn om bij te nemen? Als dit halfje nog goed bezig is of als het begint uit te werken?
Klik om te vergroten...
haha bij mij is dat heel simpel. ik begin altijd met 3 pé'kes en nekeer ik geeuw dan steek ik er nog ene bij enz...
dat is bij mij den truck wnr ik nog moet bijsteken :) als ik geeuw hihi
Klik om te vergroten...

haha komt mij zeer bekend voor. ik heb ook altijd een moment (na xtc gebruik) wanneer mijn eerste geeuw er is.
en wanneer die er is, dan merk ik opeens dat mijn xtc gevoel aan het wegebben is ... dan moet ik bijsteken of ik word moe :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Elk uur gewoon een bijpakken...

of 2

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."