Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel of niet?

Wel of niet?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
Hallo iedereen,

Ik heb ongeveer een maand terug mijn eerste xtc-pilletje gehad, dubbelgedrukte blauwe mitsu's. Was hele vette ervaring, niets naars meegemaakt ofzo, alleen maar euforie en energie enzo. Het enige wazige van die keer was dat ik hallicuneerde, en niet zo'n klein beetje. We liepen op een landweggetje, en af en toe kwamen we langs een paar huizen, daar zag ik dan auto's die er niet waren, mensen die uit hun deur hingen en zo hun kinderen van straat haalden etc, en dit is eigenlijk mijn eerste vraag, is het normaal dat je er zo heftig van kunt gaan hallicuneren?

Nu vragen dezelfde vrienden weer aan mij of ik vanavond weer mee ga, ik heb er op zich zeer veel zin in, maar van de andere kant ben ik weer een beetje angstig. Ik ben sinds kort niet zo lekker, beetje verkouden, vitamine gebrek neem ik aan. Ik val zo af en toe ook nog wel eens weg. Mijn bloeddruk zit ook tegen de lage kant aan. Is het wel veilig om dit in deze situatie te doen?

De pillen die ze hebben zijn Yingyangs, getest en 86 mg pure mdma met een beetje bindmiddel.

Halp!
s
systeemLid
gewoon doen, je gaat heus niet dood ofzo hoor
s
systeemLid
86 mg valt mee.
Kan wel maar eet wel wat vitamines van te voren.

En ja hallicuneren kan :sunglasses:
En soms zo hard ook
s
systeemLid
hallucineren is juist leuk
s
systeemLid
Ik zeg ook niet dat ik het niet leuk vond, was heftige shit :mrgreen:

Maar ik vind het raar, aangezien er in de XTC FAQ staat: Milde hallicunaties(niet gewoonlijk).
s
systeemLid
dan heb jij dus gewoon mazzel gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."