... vorige week - en nu nog trwns, @^&#$@! !! - nam ik ook terwijl ik niet ok was.. (keelpijn, verkouden, bijholten dicht): en ik kon er niet over uit: heb mn vrienden op de schouders geslagen van verbazing dat alle verschijnselen weg waren... Top! Helaas waren ze s ochtends gewoon weer terug.. Maja!
#3
Ik ben eens benieuwd! Zou jammer zijn moest ik nog steeds met dat suffe gevoel zitten, ik denk al twee weken aan een stuk dagelijks aan morgen! Heb nog kristal van super kwaliteit liggen... laat de reacties trouwens maar komen, dan kan ik hopelijk naar een zorgeloos avondje uit uitkijken!
#4
alles verdwijnt gewoon.. te relax
van de zomer had ik last van hooikoorts zelfs, daarbij ook een verstopte neus en hooikoorts bijkomstigheden.. gewoon helemaal weg tijdens de werking!
#5
#6
ik was al 2 weken zo ziek als een hond
was dan heel de dag naar laundry day gegaan
en heb dan snachts pas om 3 of 4 uur een pilletje bemachtigd
en was binnen het half uur aan het spacen, alle symptomen waren weg: ) zijn zelfs de volgende dag nog lang weggebleven.
#7
als ik een pillek neem als ik verkouden ben of niet lekker dan werkt ie niet bij mij
#8
#9
Zou xtc ook helpen tegen kanker?
#10
Hallo,
Morgen vindt er een feestje plaats waar ik al enkele weken naar uitkijk, graag had ik trouwens iets gebruikt... Enige probleem, ik zit sinds enkele dagen met een lichte verkoudheid (verstopte neus, soms hoesten, beetje sufjes), maar daar blijft het ook bij. Ik vroeg mij af of iemand al ervaring had met xtc tijdens een verkoudheid? Zal ik met mijn suf/lui gevoel toch nog steeds de effecten kunnen voelen?
Bedankt!
#11
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.