Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma op een party, actief of passief?

mdma op een party, actief of passief?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
wordt je van mdma (dus niet xtc, maar de pure kristallen!! of poeder) ook actief?
een vriend van me heeft het nu 3 x gedaan en zegt me dat hij er ook heel actief van wordt en uren kan dansen. hij zegt dat de mensen rondom hem dat het soms doen, hetzelfde ervaren.

maar hier lees ik eerder dingen zoals "ik word er loom van" , " ik space lekker in de zetel maar wil niet dansen" enz

en ik wil zeer graag md proberen op een dnb party ozfo maar wil niet tege de muur hange en spacen. als dat zo is dan neem ik liever n paar pilletjes en ga ik uit mn dak!

grtz!
PepNoize
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Believe me....je gaat vanzelf uit je dak. Als je echt loom word ligt dat echt aan jezelf. Ik word altijd erg vrolijk en ik heb een SUPER lekker gevoel. Super party'ig. Het enige nadeel is dat het wel allemaal wat sneller voorbij gaat dan normaal. Ik zou zeggen, probeer het dude!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt inderdaad helemaal aan jezelf. Hoe je je voelt, je mindsetting etc. Ik wordt van zowel pillen als kristallen niet echt actief :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als er speed door je pillen zit zul je sowieso actiever worden, bij alleen mdma ligt het inderdaad aan jezelf. Als je goed uitgerust bent, en zin hebt in feesten, of uberhaupt al een danser bent, dan ga je wel uit je dak. In andere gevallen kan het heel lekker zijn om er wat speed bij te nemen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet dan wel altijd uitkijken met doseren want als je teveel pakt space je m te hard, maar als je uiteindelijk de juiste hoeveelheid binnenkrijgt ga ik altijd helemaal loss.. :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij een hogere dosering ben ik juist nog actiever, lijkt me ook logisch....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik wordt van bvb pillen ook al altijd een beetje loom, vanaf dat ik even ga zitten om mn benen te late rusten, plak ik gwoon vast omdat ik zittend spacen zo lekker vind, als de muziek en de sfeer goed is.

maar ik vroeg het omdat ik 1 december naar qlimax ga, en wou het daar heel graag proberen.. maar ik neem voor de zekerheid ook wel een paar pilletjes mee!

grtzzzz
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pepnoize zei:
ja ik wordt van bvb pillen ook al altijd een beetje loom, vanaf dat ik even ga zitten om mn benen te late rusten, plak ik gwoon vast omdat ik zittend spacen zo lekker vind, als de muziek en de sfeer goed is.

maar ik vroeg het omdat ik 1 december naar qlimax ga, en wou het daar heel graag proberen.. maar ik neem voor de zekerheid ook wel een paar pilletjes mee!

grtzzzz
Klik om te vergroten...

Nee man hoeft helemaal niet. Gewoon grote doseringen pakkebn, bommetjes van 200 mg of nog meer, na 2 of 3 van die sta je echt wel suuuuuper strak, althans ik wel bij cristies.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
3 van de 4 keer word ik echt super hyper van de kristallen... hangt bij mij echt van de hoeveelheid slaap af...(denk ik) ben ik moe word ik niet echt hyper.

Maar als ik een beetje in mijzelf keer, geniet ik ook echt intens (DnB techno, maakt niet uit). Alleen ben ik dan echt niet gezellig voor mijn vrienden en beleef ik de party heel egoistisch.

Afgelopen zaterdag 500mg gepakt over 3 keer... tot 7 uur (toen gingen ze dicht, bastards) als een aap staan springen.

Wel mijn hele boven lip kapot gebeten... kutzooi en een TE nasty kater, maar wel fun!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
in het begin word ik actief, maar na een uur of 2 word ik redelijk loom
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik blijf actief tot dat ik gedwongen word om chill te doen; de tl verlichting gaat aan en de party is afgelopen; mensen om mij heen willen/moeten slapen enz... maar het is heel persoonlijk want een vriend van me doet het rustig aan, en chilled em altijd lekker onder invloed... ga gewoon dansen dan ga je de hele nacht door! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ mense hierboven; bedankt voor jullie reacties


zijn er nog mensen die hier hun ervaring kunne neertypen ?
want als je er echt zo loom van wordt als sommige mensne zeggen dan pak ik wat pep of pille mee voor de zekerheid.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je wordt zeker actief. Je moet maar zo denken, mdma is stimulerend, dus des te meer je pakt des te meer stimulerend het werkt. Je kunt er zeker een nacxht op dansen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ligt aan jezelf, vergelijk het met alcohol, alleen dan net iets meer actiever, als je gaat zitten wordt je loom als je gaat dansen krijg je energie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."