#1


Pepnoize zei:haha, nee ik houd het liever bij oraal innemen. en néé ik ga me niet tot jou niveau verlagen, ookal ben je waarschijnlijk een pak ouder dan mij.Eckster C zei:Beste pepnoize ik heb een goede manier die goed bij je past mdma in je hol steken![]()
edit anders nog wat meer belachelijke posts van je
Ok perfect. dan verdeel ik thuis enkele capsules en de rest neem ik zo mee.Wacky zei:Die kleur is niet zo van belang.
een negende gram is wel ongeveer een goede portie om mee te beginnen.
meningen van andere zijn nog altijd meer dan welkom.
grtz

floyd zei:laatste heb ik MDMA in marsepein gestopt.
marsepein fijn kneden tot een rechthoekje
daarvan dan een trechtertje maken en de MDMA in doen.
trechtertje dicht vouwen.
ff het snoepje in de mond houden voor de smaak en dan inslikken.
het effect van de MDMA liet wel ff op zich wachten (ongeveer 2u).
maar ik vond het zeker een aangename manier van slikken en zeker voor herhaling vatbaar
ik denk ook wel dat je met die snoepjes veilig en onopvallend overal binnen kan![]()

Pepnoize zei:en uhm, hoe doseer ik ?
ik ga waarschijnlijk een kwart gram meenemen naar qlimax, en ben van plan deze in caps te steken
maar hoe verdeel ik dat?
je eerste vraag weet ik geen antwoord op, anders zou ik dit topic niet gestart zijn-spaceman- zei:ten eerste, wat denk je zelf dat de meest effectieve manier is...
ten tweede, wat denk je dat de gezondste manier is (ivm tanden)
nu weet je het antwoord al!

Die kleur is niet zo van belang.Pepnoize zei:dus zowiezo in een capsule kappen ?
ik vind hier in het medicijnenkastje wel wat oude medicijnen en zal die leeg kappen en dan vullen zoals delirium zegt.
en stel nu ik koop een gram. koop die voor 25€ (het is bruine, zegt mij niets maar jullie misschien wel ?)
een vriend zegt dat in die gram 9 porties zitten. moet ik dan gewoon de gram in 9 gelijke porties verdelen, en is het dan goed gedoseerd?
en ow ja ,ik heb nog nooit kristallen gebruikt, dit maakt misschien iets uit.
greetz
haha, nee ik houd het liever bij oraal innemen. en néé ik ga me niet tot jou niveau verlagen, ookal ben je waarschijnlijk een pak ouder dan mij.Eckster C zei:Beste pepnoize ik heb een goede manier die goed bij je past mdma in je hol steken![]()

Ok perfect. dan verdeel ik thuis enkele capsules en de rest neem ik zo mee.Wacky zei:Die kleur is niet zo van belang.
een negende gram is wel ongeveer een goede portie om mee te beginnen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."