Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbommetje mdma

bommetje mdma

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pepnoize zei:
Eckster C zei:
Beste pepnoize ik heb een goede manier die goed bij je past mdma in je hol steken :wave:
Klik om te vergroten...
haha, nee ik houd het liever bij oraal innemen. en néé ik ga me niet tot jou niveau verlagen, ookal ben je waarschijnlijk een pak ouder dan mij.
edit anders nog wat meer belachelijke posts van je :wave:


Wacky zei:
Die kleur is niet zo van belang.
een negende gram is wel ongeveer een goede portie om mee te beginnen.
Klik om te vergroten...
Ok perfect. dan verdeel ik thuis enkele capsules en de rest neem ik zo mee.

meningen van andere zijn nog altijd meer dan welkom.

grtz
Klik om te vergroten...

Ik ging ook juist anaal zeggen, op de manier neem je wel het meest op en kickt het vlugger in, dusja, dat is ook een optie :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
laatste heb ik MDMA in marsepein gestopt.

marsepein fijn kneden tot een rechthoekje
daarvan dan een trechtertje maken en de MDMA in doen.
trechtertje dicht vouwen.
ff het snoepje in de mond houden voor de smaak en dan inslikken.

het effect van de MDMA liet wel ff op zich wachten (ongeveer 2u).
maar ik vond het zeker een aangename manier van slikken en zeker voor herhaling vatbaar:)

ik denk ook wel dat je met die snoepjes veilig en onopvallend overal binnen kan :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
en uhm, hoe doseer ik ?
ik ga waarschijnlijk een kwart gram meenemen naar qlimax, en ben van plan deze in caps te steken
maar hoe verdeel ik dat?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
floyd zei:
laatste heb ik MDMA in marsepein gestopt.

marsepein fijn kneden tot een rechthoekje
daarvan dan een trechtertje maken en de MDMA in doen.
trechtertje dicht vouwen.
ff het snoepje in de mond houden voor de smaak en dan inslikken.

het effect van de MDMA liet wel ff op zich wachten (ongeveer 2u).
maar ik vond het zeker een aangename manier van slikken en zeker voor herhaling vatbaar:)

ik denk ook wel dat je met die snoepjes veilig en onopvallend overal binnen kan :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, wat origineel!! En het is nog lekker ook :wink: Wel raar dat het zo lang duurde, je maag verteert voedsel toch wel redelijk snel geloof ik.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
@ pepnoize: gewoon je kwart gram in een lijn van 4 cm leggen (met meetlatje erbij). en dan gewoon 2cm afmeten en in je caps doen.

@ delirium: mja marsepein zal niet zo makkelijk te verteren zijn i guess. de volgende keer maak ik het velletje marsepein nog dunner om vlugger resultaat te hebben.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pepnoize zei:
en uhm, hoe doseer ik ?
ik ga waarschijnlijk een kwart gram meenemen naar qlimax, en ben van plan deze in caps te steken
maar hoe verdeel ik dat?
Klik om te vergroten...

een kwart gram, daar sta je 1,5 uur strak van, en dan is de rest verpest. Meer meenemen dus.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga op 1 december (qlimax België) md (zo noemen we mdma kristallen hier) nemen, maar vroeg me dus af wat de beste manier is.

  • ik hoor veel dat mensen dippen. dus vingertje nat, in het zakje doppen en likken maar..

    of in het drinken kappen en zo opdrinken.

    of in een capsule steken (lees ik enkel hier, geen 1 van mijn kennissen doet dit)

    of in een rolpapier'tje en dan dichtmaken en inslikken (bommetje)

    of ... zijn er nog andere manieren??


bedankt!

grtz

Pepnoize
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ten eerste, wat denk je zelf dat de meest effectieve manier is...
ten tweede, wat denk je dat de gezondste manier is (ivm tanden)

nu weet je het antwoord al!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
ten eerste, wat denk je zelf dat de meest effectieve manier is...
ten tweede, wat denk je dat de gezondste manier is (ivm tanden)

nu weet je het antwoord al!
Klik om te vergroten...
je eerste vraag weet ik geen antwoord op, anders zou ik dit topic niet gestart zijn

en 2de vraag; gezondste ivm tanden zal elke andere optie als het 'dippen' zijn zeker;.. maar nu ben ik nog niet veel verder :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMA is smerig!

Dus vouw het in een bom, of stop het in een capsule (en als je geen capsule hebt kijk je even in het dichtsbijzijnde medicijnenkastje of er toevallig nog medicijnen liggen -Norit ofzo- die in een capsule komen, dan gooi je die gewoon leeg en stop je je MDMA er in).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
yep, gewoon in capsules doen.
De reden dat dit de minst gebruikte manier is, is omdat mensen het handiger vinden met een zakje mdma rond te lopen op een feest en om de zoveel uur weer eens een likje bij nemen (of in hun drinken dus).
bommetjes zijn gewoon een cheap ass alternatief voor capsules.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
dus zowiezo in een capsule kappen ?
ik vind hier in het medicijnenkastje wel wat oude medicijnen en zal die leeg kappen en dan vullen zoals delirium zegt.

en stel nu ik koop een gram. koop die voor 25€ (het is bruine, zegt mij niets maar jullie misschien wel ?)
een vriend zegt dat in die gram 9 porties zitten. moet ik dan gewoon de gram in 9 gelijke porties verdelen, en is het dan goed gedoseerd?

en ow ja ,ik heb nog nooit kristallen gebruikt, dit maakt misschien iets uit.

greetz
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beste pepnoize ik heb een goede manier die goed bij je past mdma in je hol steken :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pepnoize zei:
dus zowiezo in een capsule kappen ?
ik vind hier in het medicijnenkastje wel wat oude medicijnen en zal die leeg kappen en dan vullen zoals delirium zegt.

en stel nu ik koop een gram. koop die voor 25€ (het is bruine, zegt mij niets maar jullie misschien wel ?)
een vriend zegt dat in die gram 9 porties zitten. moet ik dan gewoon de gram in 9 gelijke porties verdelen, en is het dan goed gedoseerd?

en ow ja ,ik heb nog nooit kristallen gebruikt, dit maakt misschien iets uit.

greetz
Klik om te vergroten...
Die kleur is niet zo van belang.
een negende gram is wel ongeveer een goede portie om mee te beginnen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eckster C zei:
Beste pepnoize ik heb een goede manier die goed bij je past mdma in je hol steken :wave:
Klik om te vergroten...
haha, nee ik houd het liever bij oraal innemen. en néé ik ga me niet tot jou niveau verlagen, ookal ben je waarschijnlijk een pak ouder dan mij.
edit anders nog wat meer belachelijke posts van je :wave:


Wacky zei:
Die kleur is niet zo van belang.
een negende gram is wel ongeveer een goede portie om mee te beginnen.
Klik om te vergroten...
Ok perfect. dan verdeel ik thuis enkele capsules en de rest neem ik zo mee.

meningen van andere zijn nog altijd meer dan welkom.

grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."