Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet gaat zo gebeuren

het gaat zo gebeuren

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
M'n ouders zijn een weekend weg, en er komt zo een vriend langs.

MAAR.. het zijn dus wit/heel licht oranje met oranje spikkeltjes erop. Ik weet dat je van de opdruk niet veel kunt opmaken. Maar ik heb gelezen dat er hier PMA inzit, en op andere fora's zeggen ze mcPP.

Dus.. wat zeggen jullie.. gewoon doen?

http://img232.imageshack.us/img232/4835/blablacp6.jpg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
NIET DOEN! Zit lsd & heroine in :')

Nee even serieus.. De enige manier waarop je weet wat er in zit is door het te laten testen. Er worden heel veel verschillende pillen gemaakt die wel dezelfde opdruk hebben, dus dit zegt absoluut niks. Ik zou gewoon rustig aan beginnen, niet gelijk te veel nemen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
dus met een halve beginnen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerste keer xtc? Halve of hele nemen, ik ben zelf begonnen met een halve. Niet te snel bijpakken, het kan soms even duren voor je er iets van merkt. Vooral goed blijven drinken en have fun :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
/care

We nemen zo allebei een hele, we zien wel wat er gebeurd. Ook al ervarings met paddos (hawaiaans) dus we zijn wel wat gewend.

Ik zal straks nog wel wat posten.
:beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
voel nog niksss.. ff guitar hero spelen :)


edit- Als we merken dat er rotzooi inzit, moeten we het dan uitkotsen? of gewoon wachten tot het uitwerkt?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
uitkotsen heeft geen zin, op het moment dat je merkt dat het niet goed is, zit het al in je bloedbaan.. suikerwater en vitamine c kan wel fijn zijn dan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
heeft weinig zin dan meer... denk dat het dan al opgenomen is.... drink dan veel water en melk, veel suiker, veel vitamine C
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wie heeft het warm? ik ik ik :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
nice trip man :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wel in je kontgat drukken, anders komen de boskabouters je halen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou al meer dan een half uur voorbij.. komt er nog wat? :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Erm.. Het kan heel goed een uur tot zelfs 2 uur duren voor je iets voelt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben nu de hele tijd aan het gapen, en gevoel alsof er iets in mn keel zit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gapen is een goed teken! Althans, bij mij :sunglasses:

Over een half uurtje kan je er een halfje bijpakken. Enjoy! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
deeply disturbed - infected mushrooms :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha ik lach me dood hier (ik vriend van thor) eentje is aan het kotsen.. niet thor maar iemand anders.. en ik zit hier beetje met bier achter z'n laptop hun in de gaten te houden. LOL
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
die vriend van me moest kotsen, zal ik gewoon afwachten wat er gebeurd.. of ook kotsen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee, zijn kots opdrinken terwijl je het filmt. En daarna elkaar in de mond poepen, terwijl je die andere lief aankijkt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
hahhaha thor ligt half te slapen op z'n bed en die andere gozer is uitgekotst en zit nu guitar hero te spelen.. beetje blij te schreeuwen enzo... prachtig! :grin: *neemt slok bier :beer:

--------------------------------------------
update:

thor is nu ook naar de wc gelopen muwhahahaha :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."