M'n ouders zijn een weekend weg, en er komt zo een vriend langs.
MAAR.. het zijn dus wit/heel licht oranje met oranje spikkeltjes erop. Ik weet dat je van de opdruk niet veel kunt opmaken. Maar ik heb gelezen dat er hier PMA inzit, en op andere fora's zeggen ze mcPP.
Nee even serieus.. De enige manier waarop je weet wat er in zit is door het te laten testen. Er worden heel veel verschillende pillen gemaakt die wel dezelfde opdruk hebben, dus dit zegt absoluut niks. Ik zou gewoon rustig aan beginnen, niet gelijk te veel nemen.
dus met een halve beginnen?
Eerste keer xtc? Halve of hele nemen, ik ben zelf begonnen met een halve. Niet te snel bijpakken, het kan soms even duren voor je er iets van merkt. Vooral goed blijven drinken en have fun
/care
We nemen zo allebei een hele, we zien wel wat er gebeurd. Ook al ervarings met paddos (hawaiaans) dus we zijn wel wat gewend.
Ik zal straks nog wel wat posten.
voel nog niksss.. ff guitar hero spelen
edit- Als we merken dat er rotzooi inzit, moeten we het dan uitkotsen? of gewoon wachten tot het uitwerkt?
uitkotsen heeft geen zin, op het moment dat je merkt dat het niet goed is, zit het al in je bloedbaan.. suikerwater en vitamine c kan wel fijn zijn dan.
heeft weinig zin dan meer... denk dat het dan al opgenomen is.... drink dan veel water en melk, veel suiker, veel vitamine C
Wie heeft het warm? ik ik ik
nice trip man
Wel in je kontgat drukken, anders komen de boskabouters je halen.
nou al meer dan een half uur voorbij.. komt er nog wat?
Erm.. Het kan heel goed een uur tot zelfs 2 uur duren voor je iets voelt.
Ben nu de hele tijd aan het gapen, en gevoel alsof er iets in mn keel zit.
Gapen is een goed teken! Althans, bij mij
Over een half uurtje kan je er een halfje bijpakken. Enjoy!
deeply disturbed - infected mushrooms
haha ik lach me dood hier (ik vriend van thor) eentje is aan het kotsen.. niet thor maar iemand anders.. en ik zit hier beetje met bier achter z'n laptop hun in de gaten te houden. LOL
die vriend van me moest kotsen, zal ik gewoon afwachten wat er gebeurd.. of ook kotsen?
Nee, zijn kots opdrinken terwijl je het filmt. En daarna elkaar in de mond poepen, terwijl je die andere lief aankijkt.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.