Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls je ziek bent

Als je ziek bent

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hela ik heb een klein vraagje, ik heb een goede verkoudheid en ik heb al opgemerkt als je ziek bent en je sliktg xtc dat je de dag erna terug tiptop in orde bent, Kan dit of was dit gewoon toeval bij mij???
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
denk dat het toeval is anders neem ik zo ook ff 3 p'tjes :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou volgens mij is het geen toeval, maar kan natuurlijk dat je een paar dagen er na nog zieker bent
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Had afgelopen weekend ook een nog een lichte verkoudheid en de week ervoor nog met koorts op bed gelegen, toch maar pilletje gepakt afgelopen week (zou eigenlijk niet naar feestje gaan, maar had vrijkaartjes :grin: ) en zowaar tot 9u doorgegaan met ook nog wat sos. De zondag helemaal beter, geen verkoudheid, niet meer grieperig. Maandag wel wat zwaarder door het weinig slapen maar tot op vandaag nergens meer last van gehad. Is nu niet dat iedereen bij n griepje maar meteen pillen achterover moet kappen maar heb wel vaker dat een avondje stappen (met niet teveel drinken) me de volgende dag beter laat voelen, rara... :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ne maat van mij heeft dit ook eens gehad, die had al een paar een opgezwollen keel en na mdma had hij dit niet meer en de volgende dag was het ook weg

mss komt het omdat je bij xtc veel zweet en dus ook je slechte stoffn uitzweet :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
jaja

Dan wad het toch geen toeval bij mij, is al zeker 3 maal gebeurd. Goed ziek zijn, 2 pilletjes nemen, gaan feesten, natuurlijk geen alcohol drinken en de volgende dag voelde ik mij verdomme al veel beter.

Zouden we dit niet op doktersvoorschrift kunnen krijgen onze xtc pillekes :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan ga ik niet anders kunnen dan deze avond 2 pilletjes te nemen want ik ben ziek. Ik zal me maar opofferen :grin: :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je echt ziek bent zou ik het vermijden, het kan idd echt helpen.
Maar of het nou echt bevoorderlijk is? :wave:

Luister naar je lichaam^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."