Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC mijn effect ?

XTC mijn effect ?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van die blauwe had ik er 2 op (verdeeld) en toen ik bed lag zag ik dat een vriendin mijn kamer binnenkwam en iets zocht. Later hoorde ik dat ik gedroomd of gehallicudingest heb
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heey, ik heb van de week mitsu's geslikt, anderhalve.

Ik weet niet hoe ik dat moet noemen, het effect dat ik had. We waren met z'n 4ren en de andere 3 werden hyper actief en heel opgewekt, het waren wel 3 jongens met meer lichaamsgewicht.
Ik had dat niet, dat actieve alleen de 1ste kwartier, daarna kreeg ik het heel koud, en deed ik me ogen dicht.

Ik was helemaal in mijn eigenwereldje, ik dacht dat ik bij me zusje op der kamer stond en vroeg om een riem ofso, en me zusje reageerde heel relax terug in me hoofd, maar ik praatte hardop terug, dus die gozers met wie ik was, stonden echt met mond open de hele nacht :rolleyes:

Ook schijn ik rare geliuiden gemaakt te hebben, zo "haaaaaaaaaaaaww.. haaawww.. haaaww"

Ik weet niet hoor.. maar dat heb ik nog nooit gehad met weed o.i.d

Space ik ehm gewoon keihard op XTC ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien kan je met minder ook toe.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe gewoon door de drugs e :)

Ik was eens aant het stuiken op MDMA in mijn bed ongeveer 5 uur na inname en ik was half aan het dromen, maar af en toe zei ik ook dingen luidop en werd ik terug wakker hehe
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschijnlijk net iets te veel voor je; mijn vrouw gaat ook haar eigen wereldje in als ze teveel heeft gehad, oogjes dicht, en ze ziet dan van alles....wel leuk, maar niet erg gezellig voor anderen :wink:

Hemi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook leuk: nieuwe peuk op steken terwijl je er al een net hebt aangestoken en die ligt op de asbak. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel herkenbaar! had het de eerste keer ook na een blauwe mitsu, echt grappig was dat, behalve dat ik de volgende dag weer naar school moest en nauwelijks geslapen had door het half wakker/half dromend zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmm ik heb dat dan ook dat dromerige..dat helemaal in mezelf zitte..niet altijd want soms ben ik ook hyperactief..ligt eraan of ik goed heb geslapen enz. ik zie ook vaak dingen..hangtafels,dranghekken..ach ja blijft leuk!tegen me telefoon praten
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt inderdaad waarschijnlijk gewoon "teveel" gehad, ik heb hetzelfde namelijk als ik meer neem.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat van de peuken heb ik ook weleens, maar ik heb ook weleens dat ik een peuk draai, zodra die brand in mn vingers neem ik het 1e trekje en dan draai ik weer een, en dat zo 10 keer achter elkaar.

Maar normaal rook ik als een ketter op X.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
In je hersens is teveel serotonine teveel los gekomen in 1 keer en dan krijg je een soort van bankhang effect dat je te lui bent en ook dingen gaat hallicuneren.
Als je 1 had genomen had je waarschijnlijk zelfde als hun gehad....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
okeeej thanx allemaal :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
hallucineren,is dit meestal:) damn wat is dat nog eens lang geleden geleden dat ik hallucineerde van een paar pilletjes...vroeger nam ik er soms 8 op een avond en toen hallucineerde ik heel hard en wat vrienden van me deden dat ook,zagen dingen die er niet waren.haha echt vaag lachen:grin:
Nu heb ik dit helaas niet meer:(alleen dat trillend en vaag gevoel dat ik al erg gewoontjes ben:)

nu zaterdag ga ik nog eens proberen,maar denk dat het gewoon vaag zijn zal zijn:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit komt ook doordat je lichaam teveel MDMA omzet in MDA en MDA ga je lekker van hallucineren.Helaas heb ik nog nooit MDA genomen dus weet niet hoe hard je daarvan dan hallucineert...en dit is de laatste tijd ook bijna niet meer te vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."