#1
minimaal 1 .. maximaal 4 zou ik nemen.
Niet met halvjes gaan lopen kloten
Niet met halvjes gaan lopen kloten
Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met mdma, en ook neit of die mitsu's sterk zijn, maar ik zou toch met een halfje beginnen. Je kunt altijd na anderhalf uur de andere helft erbij meppen, en dan ga je nog naar de climax van een heeltje 

Serenity zei:Als je zekerheid wil over hoe je je voelt, zou ik dus wel beginnen met halfjes. Als er ervan houdt om in een keer totaal van de wereld te gaan kan je een hele erbij flikkeren. Zelf ben ik (nog steeds) een beetje onzeker over hoe het zal gaan vallen dus meestal doe ik ook altijd eerst een halfje![]()

jeeeep heb ik ook. neem me op voorhand altijd voor om toch deze keer een hele te nemen om te beginnen... but i chicken outMiss J zei:Serenity zei:Als je zekerheid wil over hoe je je voelt, zou ik dus wel beginnen met halfjes. Als er ervan houdt om in een keer totaal van de wereld te gaan kan je een hele erbij flikkeren. Zelf ben ik (nog steeds) een beetje onzeker over hoe het zal gaan vallen dus meestal doe ik ook altijd eerst een halfje![]()
Same here![]()
En dan achteraf weer spijt hebben dat je geen hele hebt genomen... :P
idd! i feel yaMiss J zei:Klopt helemaal![]()
Wel raar eigenlijk maar telkens houd 'iets' je toch tegen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."