Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheh?

heh?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kheb gisteren 3 xtc pilletjes genomen, rolse met dolfijntjes, hele sterke en niet getest.

Ik heb hele tijd op me kamer gezeten met nog iemand die ook onder invloed was, maar ik herinner me niks meer.

Ik werd superachterdochtig, en twijfel nu nog steeds over dingen, ik ben iets van 3-4 uur kwijt van me avond.. en alles is vaag, khad heel veel last van vergeten en heb om gisteravond 8uur die pillen genomen en nu nog zijn me pupillen supergroot

Kan iemand me van dit kutgevoel afhelpen, wat kan het zijn geweest? of ben ik dan miss wel verkracht ofso door zo'n verkrachtingspil
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
om je pupillen klein te krijgen kijk gewoon eens in een lamp.

dat je van je avond delen kwijt ben ben je niet de enige.
meestal heb je dan gewoon te veel op,ik heb er zelf nooit veel last van gehad dat ik delen kwijt was want ik wist altijd alles nog,
maar de mensen waar ik mee deed die wisten zo goed als niks meer wat ze snachts hadden gedaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
kimberly17 zei:
Kheb gisteren 3 xtc pilletjes genomen, rolse met dolfijntjes, hele sterke en niet getest.

Ik heb hele tijd op me kamer gezeten met nog iemand die ook onder invloed was, maar ik herinner me niks meer.

Ik werd superachterdochtig, en twijfel nu nog steeds over dingen, ik ben iets van 3-4 uur kwijt van me avond.. en alles is vaag, khad heel veel last van vergeten en heb om gisteravond 8uur die pillen genomen en nu nog zijn me pupillen supergroot

Kan iemand me van dit kutgevoel afhelpen, wat kan het zijn geweest? of ben ik dan miss wel verkracht ofso door zo'n verkrachtingspil
Klik om te vergroten...

verkrachtingspil :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
kimberly17 zei:
Ik werd superachterdochtig, en twijfel nu nog steeds over dingen, ik ben iets van 3-4 uur kwijt van me avond.. en alles is vaag, khad heel veel last van vergeten en heb om gisteravond 8uur die pillen genomen en nu nog zijn me pupillen supergroot l
Klik om te vergroten...

3 pillen zijn dus duidelijk te veel voor jou.

Lesje geleerd, noem ik dat... :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ik ook wel eens gehad met XTC en alcohol :) Hoor ik de maandag op school dat ik een boks op mn oog gekrege heb, aan meisjes hun kont zat, limbo zitten doen met n sjaal en van die toestande :openmouth:

Achja it sure was fun d8 ik dan :mrgreen:

Ook van een stevig avondje vodkazuipen herinner ik me vaag niets :confused: Nja
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
kimberly17 zei:
Kheb gisteren 3 xtc pilletjes genomen, rolse met dolfijntjes, hele sterke en niet getest.

Ik heb hele tijd op me kamer gezeten met nog iemand die ook onder invloed was, maar ik herinner me niks meer.

Ik werd superachterdochtig, en twijfel nu nog steeds over dingen, ik ben iets van 3-4 uur kwijt van me avond.. en alles is vaag, khad heel veel last van vergeten en heb om gisteravond 8uur die pillen genomen en nu nog zijn me pupillen supergroot

Kan iemand me van dit kutgevoel afhelpen, wat kan het zijn geweest? of ben ik dan miss wel verkracht ofso door zo'n verkrachtingspil
Klik om te vergroten...

lol
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vraag me af wat je wil hoor... rustig maar hoor je bent inderdaar verkracht die kut pillen van tegenwoordig ook..

woow wazige post! :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
witte , roze dolfijntjes?

heb namelijk witte dolfijntjes.En 2weekjes terug op een avond genomen en de dag erna waren me pupillen ook nog erg groot.

Zat wel goed wauss,maar nie zo lang:(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
De roze dolfijntjes van hier zijn wel goed! :P
(Omgeving Groningen)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
kimberly17 zei:
ik ben iets van 3-4 uur kwijt van me avond.. en alles is vaag
Klik om te vergroten...

zo hoort het toch ^^, alhoewel 3-4uur nog niet veel is :tongueout:, long live the times when u remember a sun in the sky and the next flash is that same sun ^^ the next day...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."