Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC 'Pluggen'

XTC 'Pluggen'

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
Uit de XTC FAQ
Code:
De effectiefste manier van gebruk is 'Pluggen', in andere woorden. Een pil in je reet steken. 
Zo slaat hij snel in(iets slomer dan snuiven) en blijft het redelijk lang werken(iets korter dan slikken).

Is al die moeite van zo'n pil in je kont duwen echt de moeite of toch maar gewoon slikken, of snuiven (?)

En heeft iemand hier dan eventueel ervaring mee.. gebruik je glijmiddel en neem je best een darmspoeling etc..

Alvast bedankt
s
systeemLid
snuifen van xtc moet je Nooit doen..wat anderen ook mogen zeggen..het is gewoon marteling.
verder geen ervaring met pluggen, maar houdt er rekening mee dat als je dit doet er een deel vd pil niet langs je lever gaat. Eventueel aanwezige onzuiverheden belanden dus ook in je bloed, netzoals bij spuiten. Wel eerst ff laten testen dus..maar zoek eerst ff uit of xtc in je poepertje uberhaubt een optie is:wink:
s
systeemLid
waarom altijd anders willen doen :openmouth: volg gewoon de eeuwenoude manieren !

xtc slik je
speed snuif je
mdma slik je best :tongueout: ( snuiven hier)
marihuana rook je normaal
etc etc
s
systeemLid
Wel in de XTC FAQ iets hoger in dit forum wordt benadrukt dat dit de effectiefste manier zou zijn.

Maar goed ik ben Belg en heb dus het privélege niet om te gaan testen, ik slik dan maar gewoon lekker verder :wave:
s
systeemLid
DjTrips zei:
waarom altijd anders willen doen :openmouth: volg gewoon de eeuwenoude manieren !
Klik om te vergroten...
over 5 jaartjes is dat pas 'theoretisch' mogelijk.
s
systeemLid
bommetje maken slikken en losgaan maakt niet uit dat het langer duurt neem je gewoon eerder.
s
systeemLid
kunlan zei:
Maar goed ik ben Belg en heb dus het privélege niet om te gaan testen, ik slik dan maar gewoon lekker verder :wave:
Klik om te vergroten...

Heb jij geen kontje dan?
s
systeemLid
caatje zei:
kunlan zei:
Klik om te vergroten...

Heb jij geen kontje dan?
Klik om te vergroten...
verder geen ervaring met pluggen, maar houdt er rekening mee dat als je dit doet er een deel vd pil niet langs je lever gaat. Eventueel aanwezige onzuiverheden belanden dus ook in je bloed, netzoals bij spuiten. Wel eerst ff laten testen dus..
Klik om te vergroten...

Ik had het over het testen van de pillen :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."