Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Kristal ervaringen en eerste keer

MDMA Kristal ervaringen en eerste keer

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat zijn jullie ervaringen met MDMA-Kristal.
Ikzelf heb het nooit geprobeerd.
Kben wel ervaren gebruiker en ik denk er wel aan om het eens te proberen.
Op wat moet ik letten en wat is het verschil tussen kristal en xtc???
Alvast bedankt :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn ervaring met MDMA kristallen is dat ik het hele weekend doorgebruikt had, maar eigenlijk alleen de eerste par uur ( 5 of 6 uurtjes ) echt wat gemerkt had. Ook was ik helemaal dood na dat weekend, echt helemaal naar de klote dus zóveel mdma ( zeg 0,75 gram ) doe ik niet meer
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als jij gewoon avondje gebruikt heb je geen kater dag erna hoor....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb op qlimax (afgelopen zaterdag) enkel heel actief geworden eigelijk, wilde echt heel de tijd dansen.
maar heb niet staan flitsen of goed gevoeld zoals bij xtc pillen. een vriend vertelde me dat dit is omdat het mijn eerste keer was... klopt dat ? of heb ik misschien niet genoeg genomen ?
ik ben begonnen met 65 mg , 2 uur later nogmaals, en dan rond 5 u smorgens 1 van 120 mg ofzo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vond de eerste keer mdma (ik denk 400mg) over dehele nacht echt vet.. ik was er echt goed van de kaart van.. maar had dan ook al een pilletje en een hoeveelheid alcohol achter de kiezen.

alleen de dagen erna moeite met eten en een super ranzige bek (de hele tijd vinger in zakje gestopt :flushed: dat doe ik dus wel niet meer. de volgende keer wordt het gewoon een bommetje)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het beste verschil vind ik dat met mdma je kaken niet zo stijf staan...Ook krijg ik met mdma sneller visualisatie maar vaak is dit wel zo trillend iets. Ik raak met xtc vaak een beetje de kluts kwijt (sleutels kwijt peuken zoek vloetjes weg :)) maar met mdma heb ik het gevoel dat ik wat helderder blijf. En als ik achter me xtc geen maagtablet gooi word ik een korte periode heel misselijk... Heb ik zeker minder en amper merkbaar last van bij mdma kristallen.

Maar ik neem bijna nooit grote hoeveelheden ik gebruik het de laatste tijd alleen maar voor om te glijen :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Freezing zei:
Mijn ervaring met MDMA kristallen is dat ik het hele weekend doorgebruikt had, maar eigenlijk alleen de eerste par uur ( 5 of 6 uurtjes ) echt wat gemerkt had. Ook was ik helemaal dood na dat weekend, echt helemaal naar de klote dus zóveel mdma ( zeg 0,75 gram ) doe ik niet meer
Klik om te vergroten...

Exact mijn verhaal , was wel eeeerrg leuk , maar zoo brak achteraf...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMA geeft gewoon een 'puurder' mdma gevoel. Dus je wordt meer van de kaart, meer het spacende, voor de rest heb je meer love, en iets minder energie. Maar dat valt reuze mee.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ervaringen

PMA : wazigger en harder dan your average MDMA, smaakt en ruikt ongeveer zelfde, maar ziet er bruiner uit, iets in de trend van bruine suiker ( qua kleur toch ) blokjes van redelijk grote zijn KEIHARD

MDMA : meer naar de beige-achtige kleur toe, slechte smaak & geur, een zuiverder xtc gevoel ( aangezien mdma normaal in pille word gedaan )
altijd leuk om te snuiven als je een kapot neus wilt :) maar krijg je wel nog vlug een 'klopje' van :)

MDMA & PMA > XTC enz... maar als ik paar dagen gedaan heb wordt ik het wel tijdje beu, 2 weken ofzo
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kristallen zijn zeker wel beter als xtc, je weet tenminste wat je krijgt. Hier is de prijs van een gram kristallen 20 euro, getest op 80%, dus 0,8g echte mdma. Zie voor 20 euro maar eens dat gehalte MDMA aan pillen te krijgen. Je hebt gewoon meer zekerheid dat je iets hebt.
Ik vind met kristalle dat het oldschool gevoel ook terugkomt, hoe ik de eerste keren gespaced heb. Misschien dat het voor mij ook anders is omdat ik een hele tijd original 69 heb gedaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
123spacer zei:
Kristallen zijn zeker wel beter als xtc, je weet tenminste wat je krijgt. Hier is de prijs van een gram kristallen 20 euro, getest op 80%, dus 0,8g echte mdma. Zie voor 20 euro maar eens dat gehalte MDMA aan pillen te krijgen. Je hebt gewoon meer zekerheid dat je iets hebt.
Ik vind met kristalle dat het oldschool gevoel ook terugkomt, hoe ik de eerste keren gespaced heb. Misschien dat het voor mij ook anders is omdat ik een hele tijd original 69 heb gedaan.
Klik om te vergroten...

Nou, voor 20 euro krijg je best 10 pillen van 80 mg mdma hoor. Maar goed, ik vind de feeling gewoon puurder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."