Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC werkt bij mij niet goed meer

XTC werkt bij mij niet goed meer

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is alweer heel wat jaartjes terug dat ik voor het eerst xtc nam (lente 1996) en het was een onvergetelijke en fantastische ervaring. Dit bleef dus niet bij een keertje proberen, in de jaren die daarop volgden heb ik het ontzettend (te) veel gebruikt. Ik deed het bijna ieder weekend en vijf of zes pilletjes per nacht werden op een gegeven moment heel gewoon....
Tegenwoordig gebruik ik eigenlijk geen xtc meer, omdat het gewoon niet goed meer werkt. Ik word alleen maar heel slaperig en vaag, een normaal woord valt nauwelijks nog met mij te wisselen. Raak totaal in mezelf gekeerd en heb dit ook al bij een lage dosis (half pilletje). Ook heb ik altijd standaard een dag of vier later, last van hele irritante - soort electrische - schokjes in mijn hoofd. Om die reden laat ik het nu dus maar links liggen en heb ik ook geen behoefte meer aan xtc. Ben wel benieuwd of zware gebruikers van vroeger dit ook zo ervaren...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat dat met alle soorten drugs wel is. Bijvoorbeeld met wiet. Als je een half jaartje bijna iedere dag blowt verandert de "stoned" na verloop van tijd. Ik weet nog dat ik in het begin altijd veel intenser en vager ervan werd. Nu wordt ik er een beetje suf van en tja, niet echt spectaculair meer. Met XTC heb ik dit gelukkig nog niet, gebruik het ook nog niet zo lang.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Omdat je serotonine receptoren nu zo'n beetje verlept zijn? :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was een zware xtc gebruiker, heb ook last van dat het niet goed meer werkt. Love :hearteyes: gevoel blijft weg. De "kortsluitingen" in het hoofd vond ik echter leuk. De maanden na zware xtc gebruik voelde ik zelfs het brein schade. Ik had moeten met mate gebruiken! argh argh!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcp zei:
Omdat je serotonine receptoren nu zo'n beetje verlept zijn? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik kan me nog steeds dolgelukkig en heel blij voelen, dus dat zal wel meevallen denk ik :P .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah, dat valt dan nog mee dan! :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
kap met gebruiken

ga aan de lsd :grin: XD :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
wel xtc is bij mij iets die snel getolereerd word :angry:
onlangs zat ik met 15 pillen op zak die ik normaal op 3 dagen ging gebruiken
maar op 1 avond heb ik maar liefst 14 genomen, heb 1 gegeven aan een vriend die het nog nooit gedaan had

ik had over een tijdspanna van ong 6-7 uur genomen ( en nog 5 uur erna zonder )
zo elke keer als iemand naar het toilet ging van ons groepje effe mee :tongueout:

en mijn maat die da nooit doet eeft zwaar gestuikt, heeft een hele blackout over zen avond, terwijl ik nog mooi helder alles weet en mij gewoon, goed voelde, niet enorme ogen, etc ...
ook geen koppijn dag erna, en twaren pillen die wel van goeie kwali zijn :)
anders zou mij maat die 30kg meer weegt ni zo stuiken van 1 :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
had ooit blauwe peacjes,waren erg goed:grin:

maar dat was toen een tijd dat het net uit was met een liefje en me dus niks meer kon schelen :wave:

Dus nam ik er 27 op 3dagen tijd :rolleyes: had 1week erna gewichtstoornissen,kortsluitingen in me hersens:tongueout:vooral toen ik in me bed lag..eetstoornissen...angstbuien..

dit heb ik nooit meer nog eens gedaan,mijn meeste nu erna is en blijft tot 10 gaan niet meer :wink:

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Ook heb ik altijd standaard een dag of vier later, last van hele irritante - soort electrische - schokjes in mijn hoofd. Om die reden laat ik het nu dus maar links liggen en heb ik ook geen behoefte meer aan xtc.
Klik om te vergroten...

That's the sound of your brain cracking ... :stoned: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
BelgonX zei:
That's the sound of your brain cracking ... :stoned: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Have you ever heard the sound
Of your head in the ground
And you're afraid to say
And it won't go away?

:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
bij mij werkt het nog prima, ik vind het alleen niet zo leuk meer als vroeger
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sta er alleen nog lekker strak en opgepept van. Opzich wel goed voor een lekker hardcore maar buite dat heb ik niet echt meer de euforie laat staan de love-feeling. Voel me wel goed enzo maar vanaf ik net iets teveel pak spannen al mijn spieren aan als gek, krijg ik het warm-koud naja usual stuff. Is inderdaad niet meer zo leuk als vroeger, je wil dat gevoel van die eerste keer terug maarja :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ken iemand die heeft precies! hetzelfde, die zit nu alleen nog aan de pep, maar in het 'gabbertijdperk' slikte hij ook veel xtc. Laatst nam hij voor het eerst een pilletje sinds 9 jaar ofzo.

En die werd me een partij gek :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."