Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFluoxetine..

Fluoxetine..

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thnx voor alle reacties! Ik zelf heb nu 2 dagen geen Fluoxetine gebruikt, dus het kan waarschijnlijk wel om Vrijdag of Zaterdag XTC gebruiken? En ik ga alleen met wat vrienden thuis chillen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat die antidepressiva wel uit je lichaam is tegen zaterdag als je vandaag stopt. Ben er wel niet 100% zeker van dus je wacht beste eve reactie af van de echte kenners.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
google het eens......

XTC en anti-depressiva Antidepress...arlijk hoge concentraties XTC in het lichaam.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo, aankomend weekend wil ik nog voor de laatste keer MDMA gebruiken, max. 2 pilletjes niet meer. Maar nu zit ik met een probleem
ik gebruik vanaf vorige week halfe tabletjes Fluoxetine. De vraag is.. is het NOG verstandig om dit weekend nog MDMA te slikken? :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat weet ik allemaal wel maar als vanaf nu ff stop met die tabletjes is er dan nog een grote risico datik schade op loop??.. En dit is de 3e en laatste keer dat ik het ga doen. De laatste keer sdat ik geslikt heb is 4 maanden geleden. Sorry dat ik zo eigenwijs doe. En btw ik ga met vrienden gewoon thuis chillen

Oh ja voordat ik het vergeet het is 20MG fluoxetine.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Darkskillzz zei:
Hallo, aankomend weekend wil ik nog voor de laatste keer MDMA gebruiken, max. 2 pilletjes niet meer. Maar nu zit ik met een probleem
ik gebruik vanaf vorige week halfe tabletjes Fluoxetine. De vraag is.. is het NOG verstandig om dit weekend nog MDMA te slikken? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Waarom gebruik je die fluoxetine? Ik neem aan omdat je depressief bent? Dan moet je vooral geen mdma gebruiken dan maak je je zelf meer depressief :openmouth:

Auwoer zeg wat ben jij dom, sorry hoor.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
Darkskillzz zei:
Hallo, aankomend weekend wil ik nog voor de laatste keer MDMA gebruiken, max. 2 pilletjes niet meer. Maar nu zit ik met een probleem
ik gebruik vanaf vorige week halfe tabletjes Fluoxetine. De vraag is.. is het NOG verstandig om dit weekend nog MDMA te slikken? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Waarom gebruik je die fluoxetine? Ik neem aan omdat je depressief bent? Dan moet je vooral geen mdma gebruiken dan maak je je zelf meer depressief :openmouth:

Auwoer zeg wat ben jij dom, sorry hoor.
Klik om te vergroten...

Ok, zomaar zeg je uit het niets dat ik dom ben, omdat jij meer ervaring heb dan mij? Het was alleen maar een vraag hoor! En ik gebruikte die medicatie voor een lichte depressie, want ik neem nu vanaf vorige week elke dag een halve. En ik wou alleen weten als ik vanaf vandaag stop met die medicatie, en dat ik zaterdag dan een illy slik dat ik dan de volgende dag geen hersenschade of iets dergelijke oploop. That's it...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Darkskillzz zei:
En ik wou alleen weten als ik vanaf vandaag stop met die medicatie, en dat ik zaterdag dan een illy slik dat ik dan de volgende dag geen hersenschade of iets dergelijke oploop. That's it...
Klik om te vergroten...

Hersenbeschadiging loop je toch wel op. Dat doet iedereen die mdma slikt, net als alle mensen die alcohol drinken en ga zo maar door.
Je hebt kans dat die lichte depressie van je alleen maar harder terug komt. Je krijgt die medicatie niet voor niets. Is het niet gewoon verstandiger om eerst weer zonder depressie in het leven te staan, en pas daarna te gaan overwegen of het verstandig is om mdma te gebruiken. First things first, lijkt me zo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Play_bunny zei:
Darkskillzz zei:
En ik wou alleen weten als ik vanaf vandaag stop met die medicatie, en dat ik zaterdag dan een illy slik dat ik dan de volgende dag geen hersenschade of iets dergelijke oploop. That's it...
Klik om te vergroten...

Hersenbeschadiging loop je toch wel op. Dat doet iedereen die mdma slikt, net als alle mensen die alcohol drinken en ga zo maar door.
Je hebt kans dat die lichte depressie van je alleen maar harder terug komt. Je krijgt die medicatie niet voor niets. Is het niet gewoon verstandiger om eerst weer zonder depressie in het leven te staan, en pas daarna te gaan overwegen of het verstandig is om mdma te gebruiken. First things first, lijkt me zo.
Klik om te vergroten...

Dat bedoelde ik ook te zeggen dus.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
DarkScope zei:
Dat bedoelde ik ook te zeggen dus.
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik al :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fluoxetine-hydrochloride is een antidepressivum. Het meest bekende geneesmiddel met deze actieve stof is Prozac. Fluoxetine-HCl is een serotonine-heropnameblokker (SSRI); het zorgt ervoor dat vrijgekomen serotonine, een neurotransmitter, minder snel kan worden heropgenomen door de zenuwcel waaruit het komt.

De invloed van fluoxetine wordt merkbaar na het gebruik van 3 à 4 weken.

Fluoxetine blokkeert de heropname van serotonine vanuit de synaptische spleet. Presynaptisch kan serotonine werken op zogenaamde autoreceptoren, die de afgifte van serotonine remmen. Door deze receptoren zal het tekort aan serotonine op korte termijn blijven bestaan. Na 3 tot 4 weken desensitiseren de autoreceptoren, waardoor er meer serotonine in de synaptische spleet komt.
Klik om te vergroten...

Trek je eigen conclusies :mrgreen:

Om je een beetje op weg te helpen... hoeveel denk je dat verstandig is te gaan nemen? Hoelang wil je je kut voelen? (Dit zal niet zoals normaal tussen de 0 en 2 dagen liggen, maar een beetje hoger)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zijn laatste keer was 4 maanden geleden... Ik weet niet of mensen die met depressies kampen extra gevoelig zijn voor een verhoogde serotine afgifte ofzo maar wat mij lijkt is als je zoveel tijd tussen laat, je het nog maar enkele keren gedaan hebt, je wss me straatpillen zit van +- 60-80 mg MDMA en daarbij van plan bent er maar 2 te pakken zou je toch helemaal geen depressieve gevoelens moeten hebben achteraf. Misschien een beetje wazig voelen de dag erna maar verre van een dinsdagdip en dergelijke die de ervaren XTC gebruikers onder ons wel eens ondervinden. Mij lijkt het dat je hersenen vol met serotine zitten en het echt geen kwaad gaan om je eens een avond te laten gaan. Maarja heb dan ook niet echt ervaring met depressies ben vrij gelukkig in dit leven. :beer: :hearteyes:

PS: Ik geef hier geen antwoord op de vraag hoe snel die antidepressiva uit je lichaam zijn en of je wel/niet problemen erdoor kan krijgen maar mij lijkt in ieder geval van niet. Ik geloof dat MDMA na 2dagen uit je lichaam is zal ongeveer ook wel zoiets zijn voor antidepressiva. Naja ik hou me bek maar want een antwoord heb je nu nog steeds niet :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik gebruik paroxetine.. 40 mg per dag..
laatste keer was speed xtc gedaan.. ik werd heeeell erg warm in discotheek echt tegen overhitting aan ofzo..
misschien is het beter om die dag niet die fluoxetine te nemen.. en dan xtc te doen..

het kan blijkbaar wel met anti-D, heb ik ook wel is gedaan.. als je maar niet teveel pakt dan, het kan vast wel meer maar het schijnt erg slechte combinatie te zijn, en miss gaat het bij jou anders dan bij mij.. je meot het zelf weten, het beste is vn niet en wil je wel dan probeer je gwn voorzichtig..
ik heb verder niet echt nare bijwerkingen gehad.. maargoed kan bij iedereen anders zijn.. ik durfde ook geen drugs meer te gebruiken maar begon voorzichtig.. enige keer dat ik dacht oeps.. was speed xtc en paroxetine.. maar dan heb je ook wel een hele 'gevaarlijke' combinatie.. zoals ze dta dan zeggen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."