#1
Hallo, ik had vrijdag avond een snoepje gekocht, en dat was een blauwe soviet, (er stond dus een soviet tekentje op), en hij was me toch een partij fijn!!, meerdere mensen deze al eens gehad?

BelgonX zei:Wat draagt dit topic bij aan het XTC subforum? Lekker voor je dat je hem spacede maar dat doen de meeste hier wel en hoogst waarschijnlijk harder als jij van die ene. XTC komen meestal ergens aan in grote hoeveelheden (bv in Antwerpen eerst de jodensterren dan de motorola's en dan de versace's) en het duurt wel eve voor ze allemaal op zijn. Deze grote hoeveelheid van deze ene soort kan goed zijn en raakt snel versprijdt maar helaas zijn er ook veel kutkindere die ze gaan namake en er rommel insteke...Naja de rest vul je zelf in maar net hierom hebben topics lijk dit geen ruk zin en kan je nog beter naar pillreports gaan kijke. Zolang je alles maar met een korreltje zout neemt![]()

maar helaas zijn er ook veel kutkindere die ze gaan namake en er rommel insteke
BelgonX zei:Wat draagt dit topic bij aan het XTC subforum? Lekker voor je dat je hem spacede maar dat doen de meeste hier wel en hoogst waarschijnlijk harder als jij van die ene. XTC komen meestal ergens aan in grote hoeveelheden (bv in Antwerpen eerst de jodensterren dan de motorola's en dan de versace's) en het duurt wel eve voor ze allemaal op zijn. Deze grote hoeveelheid van deze ene soort kan goed zijn en raakt snel versprijdt maar helaas zijn er ook veel kutkindere die ze gaan namake en er rommel insteke...Naja de rest vul je zelf in maar net hierom hebben topics lijk dit geen ruk zin en kan je nog beter naar pillreports gaan kijke. Zolang je alles maar met een korreltje zout neemt![]()
Lijkt me leuk, wanneer begin je ermee?Overcome zei:BelgonX zei:Wat draagt dit topic bij aan het XTC subforum? Lekker voor je dat je hem spacede maar dat doen de meeste hier wel en hoogst waarschijnlijk harder als jij van die ene. XTC komen meestal ergens aan in grote hoeveelheden (bv in Antwerpen eerst de jodensterren dan de motorola's en dan de versace's) en het duurt wel eve voor ze allemaal op zijn. Deze grote hoeveelheid van deze ene soort kan goed zijn en raakt snel versprijdt maar helaas zijn er ook veel kutkindere die ze gaan namake en er rommel insteke...Naja de rest vul je zelf in maar net hierom hebben topics lijk dit geen ruk zin en kan je nog beter naar pillreports gaan kijke. Zolang je alles maar met een korreltje zout neemt![]()
wat ben jij stoer., vanaf nu zie ik jou als mijn grote voorbeeld okay?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."