Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSoviets?

Soviets?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik had vrijdag avond een snoepje gekocht, en dat was een blauwe soviet, (er stond dus een soviet tekentje op), en hij was me toch een partij fijn!!, meerdere mensen deze al eens gehad?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Opdruk zegt niks over de inhoud van de pil; testen is de enige zekerheid; deze topics zijn er dus meestal zinloos om. Als je er nog eentje hebt kan je hem naar een test centrum brengen en dan weet je wat er in zit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
i know, maar miss hebben mensen wel dezeflde ervaring met die pil..., miss ook niet... en toch komt het nog wel eens voor dat ze hetzelfde zijn, ik heb van 3 verschillende mensen uit verschillende plaatsen blauwe mitsu's gehad en op alle 3 reageerde ik ongeveer hetzelfde...

en een vriend van me heeft een blauwe dollar uit zwolle, harderwijk en amersfoort getest... en ques what? de inhoud was hetzelfde... :wink:, dus tuurlijk kan er verschil in zitten maar hoeft dus schijnbaar niet altijd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat draagt dit topic bij aan het XTC subforum? Lekker voor je dat je hem spacede maar dat doen de meeste hier wel en hoogst waarschijnlijk harder als jij van die ene. XTC komen meestal ergens aan in grote hoeveelheden (bv in Antwerpen eerst de jodensterren dan de motorola's en dan de versace's) en het duurt wel eve voor ze allemaal op zijn. Deze grote hoeveelheid van deze ene soort kan goed zijn en raakt snel versprijdt maar helaas zijn er ook veel kutkindere die ze gaan namake en er rommel insteke...Naja de rest vul je zelf in maar net hierom hebben topics lijk dit geen ruk zin en kan je nog beter naar pillreports gaan kijke. Zolang je alles maar met een korreltje zout neemt :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
BelgonX zei:
Wat draagt dit topic bij aan het XTC subforum? Lekker voor je dat je hem spacede maar dat doen de meeste hier wel en hoogst waarschijnlijk harder als jij van die ene. XTC komen meestal ergens aan in grote hoeveelheden (bv in Antwerpen eerst de jodensterren dan de motorola's en dan de versace's) en het duurt wel eve voor ze allemaal op zijn. Deze grote hoeveelheid van deze ene soort kan goed zijn en raakt snel versprijdt maar helaas zijn er ook veel kutkindere die ze gaan namake en er rommel insteke...Naja de rest vul je zelf in maar net hierom hebben topics lijk dit geen ruk zin en kan je nog beter naar pillreports gaan kijke. Zolang je alles maar met een korreltje zout neemt :stoned:
Klik om te vergroten...

verspreiden en niet versprijden...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daarom gewoon met ze alle lekker aan de kristallen ! :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar helaas zijn er ook veel kutkindere die ze gaan namake en er rommel insteke
Klik om te vergroten...

dat zijn wel behoorlijke ''wizkids'' dan... probeer dat maar ff te fixen als snotaap!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
BelgonX zei:
Wat draagt dit topic bij aan het XTC subforum? Lekker voor je dat je hem spacede maar dat doen de meeste hier wel en hoogst waarschijnlijk harder als jij van die ene. XTC komen meestal ergens aan in grote hoeveelheden (bv in Antwerpen eerst de jodensterren dan de motorola's en dan de versace's) en het duurt wel eve voor ze allemaal op zijn. Deze grote hoeveelheid van deze ene soort kan goed zijn en raakt snel versprijdt maar helaas zijn er ook veel kutkindere die ze gaan namake en er rommel insteke...Naja de rest vul je zelf in maar net hierom hebben topics lijk dit geen ruk zin en kan je nog beter naar pillreports gaan kijke. Zolang je alles maar met een korreltje zout neemt :stoned:
Klik om te vergroten...

wat ben jij stoer :)., vanaf nu zie ik jou als mijn grote voorbeeld okay?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij zegt alleen maar de waarheid.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alsjeblieft laat iemand een moderator worden om al die kuttopics over een bepaald merk xtc-pillen te sluiten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Overcome zei:
BelgonX zei:
Wat draagt dit topic bij aan het XTC subforum? Lekker voor je dat je hem spacede maar dat doen de meeste hier wel en hoogst waarschijnlijk harder als jij van die ene. XTC komen meestal ergens aan in grote hoeveelheden (bv in Antwerpen eerst de jodensterren dan de motorola's en dan de versace's) en het duurt wel eve voor ze allemaal op zijn. Deze grote hoeveelheid van deze ene soort kan goed zijn en raakt snel versprijdt maar helaas zijn er ook veel kutkindere die ze gaan namake en er rommel insteke...Naja de rest vul je zelf in maar net hierom hebben topics lijk dit geen ruk zin en kan je nog beter naar pillreports gaan kijke. Zolang je alles maar met een korreltje zout neemt :stoned:
Klik om te vergroten...

wat ben jij stoer :)., vanaf nu zie ik jou als mijn grote voorbeeld okay?
Klik om te vergroten...
Lijkt me leuk, wanneer begin je ermee? :wave: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."