Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbranderige nek ?

branderige nek ?

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo ik had een vraagje ...

is het normaal om tijdens xtc een branderige nek te krijgen ?> ik heb het maar 1 keer gedaan maar tijdens de eerste 2 uurtjes ofzow had ik wel een beetje last van een branderige nek
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
hislordship zei:
hallo ik had een vraagje ...

is het normaal om tijdens xtc een branderige nek te krijgen ?> ik heb het maar 1 keer gedaan maar tijdens de eerste 2 uurtjes ofzow had ik wel een beetje last van een branderige nek
Klik om te vergroten...

Heb ook wel eens van vrienden gehoord dat ze een branderige nek/rug kregen na gebruik van bepaalde pillen. Gevoel alsof je verbrand bent. Ligt aan de pil dus.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
bersenka zei:
hislordship zei:
hallo ik had een vraagje ...

is het normaal om tijdens xtc een branderige nek te krijgen ?> ik heb het maar 1 keer gedaan maar tijdens de eerste 2 uurtjes ofzow had ik wel een beetje last van een branderige nek
Klik om te vergroten...

Heb ook wel eens van vrienden gehoord dat ze een branderige nek/rug kregen na gebruik van bepaalde pillen. Gevoel alsof je verbrand bent. Ligt aan de pil dus.
Klik om te vergroten...

ja tuurlijk van die eene rode hartjes wel maar die blauwe mitsus niet...

wat dacht je zelf!

:rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
-spaceman- zei:
bersenka zei:
hislordship zei:
hallo ik had een vraagje ...

is het normaal om tijdens xtc een branderige nek te krijgen ?> ik heb het maar 1 keer gedaan maar tijdens de eerste 2 uurtjes ofzow had ik wel een beetje last van een branderige nek
Klik om te vergroten...

Heb ook wel eens van vrienden gehoord dat ze een branderige nek/rug kregen na gebruik van bepaalde pillen. Gevoel alsof je verbrand bent. Ligt aan de pil dus.
Klik om te vergroten...

ja tuurlijk van die eene rode hartjes wel maar die blauwe mitsus niet...

wat dacht je zelf!

:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hij vraagt gewoon of het normaal is? ik geef antwoord?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
dus het komt vaker voor de pil was trouwens een smiley een witte
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
met witte smileys is wel vreemd hoor, meestal heb je dat met groene pilletjes.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
met witte smileys is wel vreemd hoor, meestal heb je dat met groene pilletjes.
Klik om te vergroten...


echt? ik heb er verder niet zoveel verstand van want de enige pill die ik genomen heb in me leven was een smiley maar het branderige gevoel was er wel niet zozeer onprettig [het was immers koud buiten dus warmte was wel lekker]

maar het viel wel op
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
OMG
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jep... had ik ook de eerste 2 keer... als of mn dak in de fik stond - en niet alleen mn nek :grin: .. Daarna niet meer gehad. Heb niet t idee dat zozeer aan een bepaald pilletje lag, maar dat t gewoon een heftige reactie was van mn lijf op de eerste confrontatie met ecs.
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Madelief zei:
Jep... had ik ook de eerste 2 keer... als of mn dak in de fik stond - en niet alleen mn nek :grin: .. Daarna niet meer gehad. Heb niet t idee dat zozeer aan een bepaald pilletje lag, maar dat t gewoon een heftige reactie was van mn lijf op de eerste confrontatie met ecs.
:wave:
Klik om te vergroten...

dat wilde ik horen!! :wave:





of zou het toch liggen aan die groene pilletjes.... :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
xtc = mdma= een soort amfetamine

je zal merken versnelde stofwisseling serotonine sepletie dus temperatuurverhoging

ben geen smarthead maar is toch logisch

amfetamine gaat alles wat sneller

nou jouw als het is uitgewerkt heb je te weinig serotonine,,,,, gevolg je voeld je als een olifant op de zuidpool
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
vogel zei:
xtc = mdma= een soort amfetamine

je zal merken versnelde stofwisseling serotonine sepletie dus temperatuurverhoging

ben geen smarthead maar is toch logisch

amfetamine gaat alles wat sneller

nou jouw als het is uitgewerkt heb je te weinig serotonine,,,,, gevolg je voeld je als een olifant op de zuidpool
Klik om te vergroten...



kijk jij komt met feiten hehe :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
^beetje nadenken voor jezelf kan ook geen kwaad toch...

precies wat vogel zegt, das toch logischsjsjsjsjsjsjsjsssssss
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
hier nog een topic over wat voor invloed xtc op je zenuwstelsel heeft
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9519


xtc stimuleert dus je sympatische zenuwstelsel waardoor je meer gaat transpireren en een snellere hartslag krijgt tja dan krijg je het wel warm

khad het ook met xtc hele warme nek en rug
daarom zeggen ze ook dat drinken belangrijk is bij xtc gebruik
vooral als je zware lichamelijke inspannig leverd onder invloed van xtc
zoals bv dansen,, anders kunt gij oververhit raken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."