Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbuiten/binnen of tijdens uitgaan?

buiten/binnen of tijdens uitgaan?

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Binnen op een feest

Thuis/ bij vrienden vind ik er niet zoveel aan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alleen achter de pc terwijl er porno op is :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
XTC gebruiken terwijl je thuis bent, alleen of met goede vrienden of vriendinnen wordt door velen erg onderschat.
Eigenlijk biedt het een totaal andere ervaring dan inname tijdens uitgaan.
In de zomer kan het ook prettig zijn om naar een park te gaan als dat vlakbij je huis ligt.

Wat ook een verschil maakt is het tijdstip waarop je de XTC inneemt.
Als je bijvoorbeeld op een zaterdagochtend of middag XTC slikt dan heeft je lichaam veel meer/ andere reserves dan dat deze `s nachts tot zijn beschikking heeft.

Wat ook erg mooi kan zijn is om `s middags of vroeg in de avond thuis de eerste(n) pil(len) te slikken. Dan ga je daar eerst een paar uur lekker hard en dan tegen een uur of 23.00 slik je nog wat bij waarop je uit gaat....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik tijdens uitgaan, maar om een of andere reden blijf ik meestal buiten zitten. Vind het gewoon fijn om een beetje in mezelf te spacen, met wat mensen om me heen, niet die luide muziek enzo. Wel raar want XTC zou juist het tegenovergestelde moeten veroorzaken. Maar muziek die ik luister tijdens uitgaan is het liefst hardcore, maar hardstyle komt op een goede 2e plaats. En het liefst GEEN hiphop, of emo muziek.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
binnen innemen dan 15min naar buiten dan weer naar binnen naar de warmte zodat ie lekker hard aanklapt en dan weer naar buiten
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Plainrisingwizard zei:
XTC gebruiken terwijl je thuis bent, alleen of met goede vrienden of vriendinnen wordt door velen erg onderschat.
Eigenlijk biedt het een totaal andere ervaring dan inname tijdens uitgaan.
Klik om te vergroten...

Zeker waar mdma thuis met goede vrienden is ook echt heel vet laat een andere kant van mdma zien. Zwaaaaaaar chillen :grin: Ook dit kan echt heeeel vet zijn. Ookal is het een partydrug. Zeker het proberen een keer waard!!
Voor het chillen gebruik ik trouwens mdma kristallen wat toch een wat andere uitwerking heeft dan Xtc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is allebei leuk. Ik neig echter toch meer om het te doen ergens thuis met relaxde mensen/muziek. Is toch wat ontspannender, op feestjes drink ik liever bier :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
buiten/binnen of tijdens uitgaan?
Klik om te vergroten...

OVERAL!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Ook al is het een partydrug.
Klik om te vergroten...

Tsja, dat hebben ze er een beetje van gemaakt.
Op zich is daar natuurlijk niets mis mee, maar ik geloof dat xtc van oorsprong een waarheidsserum was dat in de jaren 70 door de CIA ontwikkeld is om vijandelijke spionen en gijzelaars aan het spreken te krijgen. Altans, dat heb ik tenminste gehoord....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Plainrisingwizard zei:
XTC gebruiken terwijl je thuis bent, alleen of met goede vrienden of vriendinnen wordt door velen erg onderschat.
Eigenlijk biedt het een totaal andere ervaring dan inname tijdens uitgaan.
Klik om te vergroten...

Zeker waar mdma thuis met goede vrienden is ook echt heel vet laat een andere kant van mdma zien. Zwaaaaaaar chillen :grin: Ook dit kan echt heeeel vet zijn. Ookal is het een partydrug. Zeker het proberen een keer waard!!
Voor het chillen gebruik ik trouwens mdma kristallen wat toch een wat andere uitwerking heeft dan Xtc.
Klik om te vergroten...

als je speed en mdma zou nemen zou je wss het effect behalen wat je wilt met xtc.

zelf vind ik thuis mdma gebruiken erg chill maar tijdens een feest is het natuurlijk ook erg vet. Dubstep ftw!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
effe offtopic ken je xtc goed combineren met bier want met nieuwjaar ga ik weer een keer een pilletje nemen maar ik weet niet hoe drank en xtc samen gaan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
raizeredge zei:
effe offtopic ken je xtc goed combineren met bier want met nieuwjaar ga ik weer een keer een pilletje nemen maar ik weet niet hoe drank en xtc samen gaan
Klik om te vergroten...

alcohol droogt je uit
xtc droogt je uit

dubbel zo gevaarlijk!

je kan voordat je het pilletje neemt wel tot respectievelijk 5 bier drinken...
slaat het pilletje in: stoppen met alcohol... Het heeft alleen nog maar negatieve effecten... Bijvoorbeeld dat je de dag erna verschrikkelijk brak en uitgedroogd bent... En in alle tijden genoeg water drinken...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
raizeredge zei:
effe offtopic ken je xtc goed combineren met bier want met nieuwjaar ga ik weer een keer een pilletje nemen maar ik weet niet hoe drank en xtc samen gaan
Klik om te vergroten...

Op zich kan het wel, en helaas ontkom je met oud en nieuw bijna niet aan alcohol. Als ik wil dan kan ik op de xtc zowat ongelimmiteerd drinken zonder dronken te worden.
Maar eigenlijk is het nutteloos. Ik vind dat xtc en alcohol elkaar opheffen. Het fijne gevoel van de x zwakt af en dronken wordt je ook niet echt, waardoor je alleen maar de neiging krijgt om meer te gaan drinken en meer te gaan slikken.

Mijn advies is dan ook om het niet met elkaar te vermengen.
Echt dood neer vallen zal je niet zo snel (alhoewel het niet gezond zal zijn), maar het is eigenlijk gewoon zonde en minder lekker....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
deephouse,electro,minimal,breakbeat,techno muziek op een feest in combinatie met X= :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
hallohallo ik vroeg me eens af wat jullie nou leuker vonden?
xtc/Mdma met wat vrienden ofzo buiten/binnen?
of xtc/mdma tijdens het uitgaan?

ikzelf heb het de 1e paar keren buiten met vrienden gedaan.
Tegenwoordig vind ik X veeeel leuker tijdens het uitgaan.

Mdma kristallen vind ik (in wat grotere hoeveelheden) minder leuk voor uitgaan vanwege de levensechte hallucinaties die ik er altijd van krijg.

wat vinden jullie??

:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
X tijdens het uitgaan :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tijdens het uitgaan. Met vrienden is het de eerste keer plezant. Maar als je het meer door geraak je nog al snel geïrriteerd aan elkaar.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik gebruik alles tijdens het uitgaan -> GHB GBL XTC MDMA PUUR WIET LSD PADDO's speed coke lsa noem maar op het is gewoon het leukste
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik gebruik t het liefst tijdens een feest.

een paar keer thuis gedaan (is wel errug relaxet) met zn 2tjes was ook fijn
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buiten is koud altijd met xtc.
Of het moet warm zijn.
Niet echt fijn buiten,liefste gewoon binnen en dan soms naar buiten dat is lekker.

Uitgaan is niet echt iets voor mij omdat ik er te loom van word.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."