Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe gaan jullie hiermee om

hoe gaan jullie hiermee om

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
met het feit dat goede vrienden van je niet willen dat je zoveel xtc / mdma gebruikt... natuurlijk hebben ze een goede reden ... maar dat is buiten de kwestie.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
samen met hen informatie lezen op internet en de risico's bespreken. hen laten vertellen warvoor ze bang zijn en jij op jouw beurt jouw verhaal doen.

hoor en wederhoor

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
De meeste van mijn vrienden gebruiken ook zelf.
Niet allemaal XTC, maar ik denk 80% van mijn vrienden wel wiet, en sommigen experimenteren dan nog met andere dingen zoals speed, sos of xtc. Maar niemand die zegt echt dat je dingen niet moet doen ofzo. Vooral omdat bijna iedereen er wel verstandig mee omgaat, en niet te veel pakt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
inderdaad Enesteene
maar ze gebruiken ook hoor, ze kennen de nadelen en voordelen enz

alleen gebruiken ze enkel op feesjes
ik zou soms ook wel gewoon op een andere plaats dan een feest willen spacen... want zo enkel en alleen blowen in het weekend verveelt soms een beetje :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook vrienden die zich zorgen maken. Wat ik doe is goed naar ze luisteren, en ze bedanken voor hun adviezen. Ik neem het allemaal mee in mn achterhoofd, maar beslis uiteindelijk zelf wat ik ermee doe. Ik probeer wel altijd zo eerlijk mogelijk tegen mezelf te blijven, en ik neem dit soort waarschuwingen wel serieus, het is juist een teken dat je vrienden van je houden, en dat het ze iets uitmaakt hoe het met je gaat. Dus wees ze dankbaar, en uit dat ook, maar uiteindelijk is het jouw keuze wat je doet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
pak iets anders als xtc .. paddos en lsd .. salvia .. gewoon iets anders ( géén opiumaten :P)

xtc is slecht voro je hoofd te vaak :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
luister naar ze en bedenk dat er wel wat van waarheid in zit wat ze zeggen...

je moet het gewoon met mate doen...

in het begin had ik het bijv in het weekend gedaan en halverwege de week erop was ik weer aan het plannen voor de volgende keer... dit is niet goed...(was het ook elke maand zeker 1 of 2 keer)

ben nu zo ver dat ik het eigenlijk niet meer hoef, alleen op echte speciale feestjes... soms dat ik wel eens denk als ik op stap ben hmm... zou wel lekker zijn nu :) maar vaak bel ik dan eens wat rond en is het toch moeilijker te krijgen... waar ik achteraf zeer dankbaar voor ben...

als ik gewoon overdag ofzo of met vooruitzicht op een feestje/ weekend wil hebben is dat totaaaal geen probleem... en kan dan zoveel krijgen dat iedereen op het feestje uren wauz is :P

maja op gegeven moment leer je je te beheerzen

vriend van me wilt het ook tevaak doen... hadden we van de week nog ruzie over... wij wouden niet dat hij het deed die avond (doen het allemaal wel eens) en hij wou perse wel, hij wou zelfs thuis blijven, achteraf toch mee gegaan en leuke avond gehad op het bier :grin: alleen als je dan iemand ziet die waus is :P tjeh... dat voel je toch wel :wink: haha

naja :) denk er goed over na :) ze zeggen het niet voor niets (en vooral als ze het zelf ook wel eens doen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."