luister naar ze en bedenk dat er wel wat van waarheid in zit wat ze zeggen...
je moet het gewoon met mate doen...
in het begin had ik het bijv in het weekend gedaan en halverwege de week erop was ik weer aan het plannen voor de volgende keer... dit is niet goed...(was het ook elke maand zeker 1 of 2 keer)
ben nu zo ver dat ik het eigenlijk niet meer hoef, alleen op echte speciale feestjes... soms dat ik wel eens denk als ik op stap ben hmm... zou wel lekker zijn nu
![:)]()
maar vaak bel ik dan eens wat rond en is het toch moeilijker te krijgen... waar ik achteraf zeer dankbaar voor ben...
als ik gewoon overdag ofzo of met vooruitzicht op een feestje/ weekend wil hebben is dat totaaaal geen probleem... en kan dan zoveel krijgen dat iedereen op het feestje uren wauz is :P
maja op gegeven moment leer je je te beheerzen
vriend van me wilt het ook tevaak doen... hadden we van de week nog ruzie over... wij wouden niet dat hij het deed die avond (doen het allemaal wel eens) en hij wou perse wel, hij wou zelfs thuis blijven, achteraf toch mee gegaan en leuke avond gehad op het bier
![:grin:]()
alleen als je dan iemand ziet die waus is :P tjeh... dat voel je toch wel
![:wink:]()
haha
naja
![:)]()
denk er goed over na
![:)]()
ze zeggen het niet voor niets (en vooral als ze het zelf ook wel eens doen)