#1
Hyperdrive zei:Ik heb een keer 2 dagen achter elkaar 1 pil genomen. Dat was btw mijn 1e en 2e keer xtc, ging beide keren heel geslaagd.
Hyperdrive - Bass
Masterlijk

Hyperdrive zei:Ik heb een keer 2 dagen achter elkaar 1 pil genomen. Dat was btw mijn 1e en 2e keer xtc, ging beide keren heel geslaagd.

982 zei:Hyperdrive zei:Ik heb een keer 2 dagen achter elkaar 1 pil genomen. Dat was btw mijn 1e en 2e keer xtc, ging beide keren heel geslaagd.
Hyperdrive - Bass
Masterlijk![]()
Solidius zei:Ongeveer 2-3 maanden als je dagelijks L-Tryptofaan of 5-HTP gebruikt.
fluffy spacemeisje zei:Solidius zei:Ongeveer 2-3 maanden als je dagelijks L-Tryptofaan of 5-HTP gebruikt.
dat spul wordt toch omgezet in serotinine? maar zit dat ook in gewone voedignsmiddelen of is het echt iets wat je als pil in moet neme zoals viatimepille?

Je zult wel 'wat' voelen, maar het effect zal 10x minder zijn.Suntablet zei:ik vroeg me even het volgende af:
als ik donderdag een pilletje neem en zaterdag opnieuw, zal ik zaterdag dan iets voelen?
Ja. Als het een beetje goede pillen zijn zul je daar geen spijt van krijgenSuntablet zei:...Of lijkt dit jullie niet nodig en zouden jullie aanraden om te wachten tot zaterdag en dan ineens de volle lading?![]()
Maakt niet uit aangezien een pilletje bijna al je serotonine erdoorheenjaagt.Suntablet zei:wel nog iets belangrijk: ik heb dus nog nooit xtc gedaan, dus ik denk dat ik wel een hele voorraad serotonine zal hebben!![]()
zaterdag ineens knallen ! en ook niet met een halfje beginnen. veel mensen krijgen op de laatste moment schrik om een hele pil te nemen, doe dit zeker en vast wel en je zal er geen spijt van krijgen !Suntablet zei:En als ge dan dezelfde avond nog 1 bijneemt, heeft dat dan effect of is er dan ook al tolerantie?
Ik heb begrepen dat xtc een 4tal uurtjes werkt en ik denk dat het zaterdag wel wat later gaat worden
en wanneer moet ge dan bijnemen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."