Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA tussentijd

MDMA tussentijd

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
2x op een week kan wel en zal niet echt een verminderd effect geven (toch niet zo heel veel), maar elke keer maar 7 dagen ertussen zal heel vlug gewenning geven
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen:)

Weet iemand ongeveer of het effect van MDMA ongeveer nog even goed is met 7 dagen ertussen of is dit verspilling van de MDMA omdat het effect dan misschien veel minder is?

alvast bedankt :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ah ok, dus ik zou morgen kunnen doen en op oudejaar nog eens?
Het is mijn bedoeling ook niet dit elke week te gaan doen, maar had dit beloofd aan ne vriend voor op oudejaar dusja :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
zou geen probleem moeten geven, als je niet té veel neemt ben je zeker 'hersteld' tegen de week erna
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou t niet doen, zonde van je oudejaar waar t effect niet meer zo chill zal aanvoelen als je t nu ook doet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm zal er rekening mee houden en nog eens vragen aan mijn broer(Argulas) naar die vitamines voor na xtc gebruik...:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vitamines... beetje sporten.. goed slapen... sowieso goed :beer:

Maar je gaat echt geen vershil merken hoor! Wat je zelf al zegt je bent niet van plan 't nu ineens wekelijks te gaan slikken, dan zou 't een ander verhaal zijn.

enjoy
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
zalig, bedankt voor de reacties al eh iedereen:)
topic mag gesloten worden voor mijn part..^^
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch ff vermelden: zoals ik al zei het gevoel is hetzelfde alleen kan je het minder waarderen, het voelt niet meer van WOAH..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."