2x op een week kan wel en zal niet echt een verminderd effect geven (toch niet zo heel veel), maar elke keer maar 7 dagen ertussen zal heel vlug gewenning geven
#2
Hallo iedereen
Weet iemand ongeveer of het effect van MDMA ongeveer nog even goed is met 7 dagen ertussen of is dit verspilling van de MDMA omdat het effect dan misschien veel minder is?
alvast bedankt
#3
ah ok, dus ik zou morgen kunnen doen en op oudejaar nog eens?
Het is mijn bedoeling ook niet dit elke week te gaan doen, maar had dit beloofd aan ne vriend voor op oudejaar dusja
Ik zou t niet doen, zonde van je oudejaar waar t effect niet meer zo chill zal aanvoelen als je t nu ook doet.
#6
hmm zal er rekening mee houden en nog eens vragen aan mijn broer(Argulas) naar die vitamines voor na xtc gebruik...
#7
Vitamines... beetje sporten.. goed slapen... sowieso goed
Maar je gaat echt geen vershil merken hoor! Wat je zelf al zegt je bent niet van plan 't nu ineens wekelijks te gaan slikken, dan zou 't een ander verhaal zijn.
enjoy
#8
zalig, bedankt voor de reacties al eh iedereen
topic mag gesloten worden voor mijn part..^^
#9
Toch ff vermelden: zoals ik al zei het gevoel is hetzelfde alleen kan je het minder waarderen, het voelt niet meer van WOAH..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.