Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ervaring met blauwe batman's (regio hengelo)

Mijn ervaring met blauwe batman's (regio hengelo)

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als er mcpp in zat, had je je waarschijnlijk niet zo goed gevoeld....

Ik denk dat de hallucinaties komen omdat je 'teveel' hebt gehad, je lichaam zet automatisch een deel van de MDMA om in MDA, waarvan je gaat hallucineren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gisteren zulke fijne pillen genomen. Van een uur of 8 tot een uur of 3 heb ik in totaal 4 pillen gehad, blauwe batman's uit de regio hengelo. En ik heb nog nooit zo'n effect gehad van XTC. Het begon allemaal gewoon normaal, de rush enzo verschilde bijna niet van andere pillen, maar toen ik rond 3 uur de 4e heb genomen, en we een paar uur in de kou hebben gefietst, begon ik te hallucineren. Ik zag grote konijnen over de weg lopen, en even later zag ik hele grote kussens op de weg liggen, voor dat laatste remde ik zelfs nog even af, want het zag er best realistisch uit. Nou is mij verteld dat er 220 mg mdma per pil in zat, iets wat ik niet geloofde, maar ik denk nu dat er mccp in zit. Ik heb gelukkig geen misselijk gevoel of iets dergelijks gehad, maar wel die hallucinaties. Nou is mijn vraag, wat denken jullie dat er in zat, MDMA of mccp?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom laat je ze niet gewoon testen? Dan weet je meteen hoe het precies zit.

220 mg mdma is trouwens overdreven... Anders had je aan een halve al genoeg :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat er dan toch een aanzienlijke hoeveelheid mdma in zat, want op 1 ging ik best hard. Ik ging ongeveer net zo hard op 1 blauwe batman als op 3 en halfe witte toyota's. Allemaal regio hengelo. Denk niet dat ik ze laat testen, vind ik zo'n zonde. Heb er nu nog 10 of 11, en ik vind het zulke goede pillen dat ik ze echt allemaal zelf wil houden.

Edit: ben er net trouwens achter gekomen dat ik er in totaal 7 (!) gehad heb. Ik was eigenlijk van plan er maar 4 in totaal te nemen, maarja, dit was ook wel fijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou er toch wel eentje laten testen, dan weet je het tenminste zeker. Op basis van enkel een aantal genoemde symptomen is het gewoon echt niet mogelijk te bepalen wat er in zat. Zou het kunnen zijn dat je er zo veel van had genomen dat een deel van de mdma zich omzette in mda? Of dat er dus mda bij zat? Dat kan namelijk ook hallucnaties veroorzaken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom zou er fucking mccp inzitten? Jij denkt dat overal mccp inzit.. Kzou je linker kleineteennagel eens checken, shitloads van die shizzle.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ idd... mcPP??why???


En 220mg ikweet gewoon voor 99,9% zeker dat 't bullshit is!
En stel je voor dat er 100mg in zat, dan heb je 700mg mdma in je systeem... nou dan zie ik ze ook vliegen hoor!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lektroluv zei:
^ idd... mcPP??why???/quote]

Omdat ik nog nooit heb gehallucineerd van XTC.
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
^

Dat je van mdma hallucineerd is vrij normaal hoor. Maar je moet dan wel aardig wat slikken...

mcpp is echt fokt op, veel mensen worden daar ziek van (kotsen misselijk enz.) kortom party verneukt!

Maar als je 't niet chill vondt neem je de volgende keer gewoon niet meer mee, dan je wilt slikken. In je space ben je vaak wat overmoedigd en slik je bij terwijl 't eigenlijk niet nodig is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
7! pillen

allicht dat je hallucineerd al zit er maar 80mg in :P :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Telefoon zei:
7! pillen

allicht dat je hallucineerd al zit er maar 80mg in :P :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik wil niet opscheppen maar 7 pillen is niks ik heb vaak zat rond te 10 gezeten en heb nog nooit gehallucineerd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb echt niet overdreven veel gedaan. Ik nam gewoon telkens een nieuwe toen het effect van de vorige begon te verminderen, en dat van 8 tot 3 ongeveer. Dat is dus ongeveer een tijd van 8 uur. Ik probeerde ook eerst gewoon 1, en gewoon echt 2 uur ofzo wachten om te zien hoe de sterkte van het gevoel zich ontwikkelde, zodat ik mijn volgende inname daarop kon baseren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
dutch-lycan zei:
ik wil niet opscheppen maar 7 pillen is niks ik heb vaak zat rond te 10 gezeten en heb nog nooit gehallucineerd.
Klik om te vergroten...

Uitgesloten, mdma is hoe dan ook een hallucinerende substantie... en na 10 pillen moet je em echt wel spacen of je hebt kut pillen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
-spaceman- zei:
dutch-lycan zei:
ik wil niet opscheppen maar 7 pillen is niks ik heb vaak zat rond te 10 gezeten en heb nog nooit gehallucineerd.
Klik om te vergroten...

Uitgesloten, mdma is hoe dan ook een hallucinerende substantie... en na 10 pillen moet je em echt wel spacen of je hebt kut pillen...
Klik om te vergroten...

ik space hem ook wel maar echt hallucineren deed ik niet , ik wil ook niet zeggen dat ik altijd 10 pillen nam hoor.
ik zat vaak rond de 4 a 5. maar hallucineren heb ik nog nooit gedaan, kan indd ook aan de pillen liggen maar ik had nooit te klagen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
dutch-lycan zei:
ik wil niet opscheppen maar 7 pillen is niks ik heb vaak zat rond te 10 gezeten en heb nog nooit gehallucineerd.
Klik om te vergroten...

Uitgesloten, mdma is hoe dan ook een hallucinerende substantie... en na 10 pillen moet je em echt wel spacen of je hebt kut pillen...
Klik om te vergroten...
IDD.. Teveel MDMA wordt omgezet in MDA wat een hallucinerende werking heeft.

En ik heb idd wel eens van 2 pillen gehallucineerd maar bij 16 pillen weer eens niet. Dus dat zegt eigenlijk niks. En 7 pillen is al te veel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."