Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnel vraagje..

Snel vraagje..

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
vind jij het goede pille, kvind het maar kutpillen :) (versaces toch e?)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb vandaag 2 pilletjes op.. Het was alweer een dikke maand gelede datk nog eens iets genome had. Nu heb ik eig geen flikker gevoeld van die kutpille :openmouth: Sewes hebk een versace hope dat ie werkt..
Is er een kans dat ie niet gaat werken omdat ik er al 2gestoken heb? want dat zou ik wel kut vinde? :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
pilliewilly zei:
Heb vandaag 2 pilletjes op.. Het was alweer een dikke maand gelede datk nog eens iets genome had. Nu heb ik eig geen flikker gevoeld van die kutpille :openmouth: Sewes hebk een versace hope dat ie werkt..
Is er een kans dat ie niet gaat werken omdat ik er al 2gestoken heb? want dat zou ik wel kut vinde? :confused:
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat de kans groter word dat het niet werkt... er is maar 1 manier om er achter te komen...

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb de versaces ook al gehad, vind het geen goede pille, maar je zult het wel merken denk ik :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
als die 2 toch niet werkten, heb je in feite niks gehad. :rolleyes:

Dus hij zal zeker werken als het een goeie pil is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
laat weten hoe ie is :mrgreen: :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga eerst eens wat lezen over serotine en tijden tussen gebruik (zoekfunctie van deze site) voor je dit soort vragen stelt. De periode tussen gebruik van een maand is gewoon te kort en dan kan je op een gegeven moment slikken wat je wilt, maar heb je geen effect meer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uiteindelijk deed de 3de het wel hoor :P Erg Chille avond gehad! :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dude64 zei:
Ga eerst eens wat lezen over serotine en tijden tussen gebruik (zoekfunctie van deze site) voor je dit soort vragen stelt. De periode tussen gebruik van een maand is gewoon te kort en dan kan je op een gegeven moment slikken wat je wilt, maar heb je geen effect meer.
Klik om te vergroten...

das onzin!! ik deed het vroeger elk weekend en voelde elk weekend elke pil
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja voelen zal je wel doen, en strak staan. Maar het blije xtc gevoel? daarvoor moet je toch echt tussenpozen van minstens 2 maanden inlassen. Da's geen onzin.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
hij zegt dat je het effect niet meer heb dat heb je echt nog wel dan

het is een ander effect jah dat ben ik met jullie eens maar je ben nog steeds waus hoor
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Effect heb ik gehad hoor! Maar idd het lovegevoel bleef een beetje achterwege.. Wel lekker strak, grote pupille, kauwe en maar lulle tege iedereen :P

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."