#1
vind jij het goede pille, kvind het maar kutpillen
(versaces toch e?)
pilliewilly zei:Heb vandaag 2 pilletjes op.. Het was alweer een dikke maand gelede datk nog eens iets genome had. Nu heb ik eig geen flikker gevoeld van die kutpilleSewes hebk een versace hope dat ie werkt..
Is er een kans dat ie niet gaat werken omdat ik er al 2gestoken heb? want dat zou ik wel kut vinde?![]()


Dude64 zei:Ga eerst eens wat lezen over serotine en tijden tussen gebruik (zoekfunctie van deze site) voor je dit soort vragen stelt. De periode tussen gebruik van een maand is gewoon te kort en dan kan je op een gegeven moment slikken wat je wilt, maar heb je geen effect meer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."