#1
Jongens,
Ik ben nieuw hier en had een vraag.
Ik heb wel een vaker XTC gebruik en ga dat vanaaf weer doen.
Nu wil ik zo'n mooi eigen after e pakketje maken met L-Tryptophaan, multi vitaminen en vitamine C.
Alleen is mijn vraag waneer moet ik dit innemen? Gelijk de zelfde avond voor t slapen gaan of pas de volgende dag?
Alvast bedankt jongens![:wink:]()
Ik ben nieuw hier en had een vraag.
Ik heb wel een vaker XTC gebruik en ga dat vanaaf weer doen.
Nu wil ik zo'n mooi eigen after e pakketje maken met L-Tryptophaan, multi vitaminen en vitamine C.
Alleen is mijn vraag waneer moet ik dit innemen? Gelijk de zelfde avond voor t slapen gaan of pas de volgende dag?
Alvast bedankt jongens

