#1
daar geef ik je ellemaal gelijk in. bij mij is het net hetzelfde ![:)]()
is het waar dat je in een diepe coma kunt raken als je ook maar 1 slok alcohol nuttigd als je ghb op hebt? ikzelf vertrouw en hoef die troep niet.. heb mensen gekend waarvan ik achteraf hoorde dat ze in ziekenhuis lagen of een poos in een diepe coma hebben gelegen..Voor zover ik weet kan 200mg pillen dodelijk zijn..of leef ik nou in sprookjesland?
Omdat het lekker is, omdat ik zonder om 5 uur moe ben en vroeg naar huis zou gaan, omdat ik zonder vaak niet de energie hebt om te dansen.Waarom nemen mensen nou partydrugs?
GHB is geloof ik nogal een dosisgevoelige drug, de combinatie met alcohol moet je mee oppassen. Maar bij een kleine of normale dosis GHB kun je volgens mij best wat drinken als je ook daar mate mee houd. Maar zeker als je het toch voor de eerste keer probeert, zou ik er voorzichtig mee zijn. Naast de dosis van zowel de GHB als de alcohol zal ook de gewenning voor beiden wel van belang zijn. Ik ken iemand die het met met sloten gelijk gebruikt en er nog bij drinkt ook, maar dat is een appart gevalis het waar dat je in een diepe coma kunt raken als je ook maar 1 slok alcohol nuttigd als je ghb op hebt?


lysergine25 zei:Als je de MDMA niet respecteerd dan zal de euforie nooit meer terugkomen.
Teveel
Te vaak
Das de foute combinatie die je XTC liefde voorgoed zal uitdoven.
![]()
Marla Singer zei:lysergine25 zei:Als je de MDMA niet respecteerd dan zal de euforie nooit meer terugkomen.
Teveel
Te vaak
Das de foute combinatie die je XTC liefde voorgoed zal uitdoven.
![]()
Yups, you're totally right! Ik was iets te dol op xtc vroeger, met als gevolg dat het nu gewoon niet goed meer werkt bij mij. Mij maak je met een pilletje echt niet meer blij tegenwoordig....
lysergine25 zei:100 mg voor hem 80 mg voor haar ...Er kan geen enkele goede reden opgenomend om deze dosis te verhogen of om later na 6 uur alsnog een dosis bij tenemen.
Als je de MDMA niet respecteerd dan zal de euforie nooit meer terugkomen.
Teveel
Te vaak
Das de foute combinatie die je XTC liefde voorgoed zal uitdoven.
![]()

TechNora zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."