Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc wat is nog chill om te doenn met knalle buite

xtc wat is nog chill om te doenn met knalle buite

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blauwe Mitsubishi ! !
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vuurwerk meenemen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buiten met dit weer??? :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat ik wel is deed is bij iemand zn polsen beet pakken en diegene ook bij jou.. en dan achteruit leunend met van de kleine stapjes heel hard ronddraaien
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga gewoon uit! Naar een discotheek ofzo in plaats van buiten koude te lijden. Drink geen alcohol! Concentreer je enkel op je xtc en geniet van de muziek, de lichten, de sfeer en de mensen! Neem het in dat geval ook niet te vroeg op de avond: een pil kan soms al na een uurtje of 3 a 4 zijn uitgewerkt. Houd het ook bij 1 pil, dit is meestal genoeg als deze van goede kwaliteit zijn. Laat je pil ook eerst testen!
En drink ook genoeg tijdens het dansen!
En tenslotte, ervaar de liefde niet meer dan 3 of 4 keer per jaar. Dan blijft het een mysterieus goedje en fuck je je hersentjes niet up (xtc is een harddrug, ga er zo mee om!)

:hearteyes:
Have fun,
Erik
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga ijs eten :openmouth: :openmouth: :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
op het strand gaan lopen, en de duinen op en af klauteren
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lange nachtelijke wandelingen en een hoop onzinnig gezever deed het altijd wel goed.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
xaxd43
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn eerste keer xtc was buiten, echt prachtig. We waren in een groep van 5 man en het is nog mooier om dan bij je vrienden te zijn. Wat inderdaad lekker voelt is rennen, zoals hier ook al eerder werd genoemd.
Ook hebben we een soort van tikspelletje gedaan, wat niemand begreep omdat we te erg in de war waren, maar het was wel leuk.
Ga alleen niet naar buiten als je het zonder X wél te koud vindt. Je kunt dan wel je warm voelen als je spacet, toch is het niet goed want je lichaam is alsnog koud.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je het te koud vind om buiten te spacen dan doe je toch gewoon wat extra kleren aan? :grin:
tenminste zo doe ik dat.. ga binnekort ook weer een nachtje door het bos dwalen met me vrienden en onze zak met snoepjes :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
eey mensen was hendig chill ik heb der 3 gehad blauwe enkele mitshibisie was egt chil ik had de eerste om 9u gepakt



tot later
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb hem toen ook flink gespaced hebben jullie dat oowk welles ???
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ontzettend gaaf spaceman! ga ik zeker ook eens proberen!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
svn_B_knaller zei:
ik heb hem toen ook flink gespaced hebben jullie dat oowk welles ???
Klik om te vergroten...
uuhm.. ja ik space hem ook wel als ik 3 pille op heb :wink: is vrij normaal geloof ik :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
svn_B_knaller zei:
ik heb hem toen ook flink gespaced hebben jullie dat oowk welles ???
Klik om te vergroten...

Uhm.....spacen van pillen, nog nooit gehad dat is wel echt weird !

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
hahah space is egt chil ik had vorige week vrijdag weer geknalt en ik had der 2 geleik gepakt het was zo chil he is een aanrader
:mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
heey mensen ik ga binnekort weer knallen en ik ben vanplan om dan ook ff flink hard te gaan hebben jullie nog een paar tips enzo want, we gaan dat buiten doen en er komt ook een bij die het nog nooit heeft gedaan.

geef oook aub een tip wat voor pil
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb een tip: doe het niet buiten
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had gisteren teringgoede pillen, had er in totaal 4 gegeten dacht ik, van 8 tot 3 over gedaan. Op het laatst was ik aan het hallucineren! Ik zag hele grote konijnen over de weg lopen. Heel vaag. We hebben heel lang buiten gefietst, telkens waren we verdwaald. Heb op dit moment alleen een gevoelloze duim, en lichamelijk ben ik echt kapot. Het waren trouwens blauwe batman's uit de regio hengelo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."