Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStop is met die topics!!

Stop is met die topics!!

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen mensen ik zie zo verschrikkelijk vaak dat mensen blijven vragen is deze pil goed, hoeveel mdma zit erin blabla.
NIEMAND KAN DIT JE VERTELLEN. Als je zo nodig alles van je pil moet weten laat em dan testen. Het zijn namelijk onnodige kuttopics waar je altijd hetzelfde antwoord op weet. komt er toch zo'n topic kan je beter helemaal niks zeggen gewoon.

sorry :P maar begon me er een klein beetje aan te irriteren ben sagerijnig op dit moment mn huidige school en laatste kans voordat ik naar een internaat moet heeft me verboden te blowen in het weekend.
Waarom? nergens om puur om haar zin door de drijven en misbruik van haar macht te maken ben best pissed daarom :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
zou het er zo zwart-wit voor staan denk je
jongeren gaan niet zomaar naar een internaat

:grin:

vraag har eens uit te leggen waar ze bang
voor is, en waarom ze je voor deze keus stelt,
en ga eens eerlijk bij jezelf na of dr wat in zit
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
En van dit soort topics is er gelukkig ook maar 1 :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
iedereen weet wat jij zegt trippyshit. enkel de nieuwe leden niet.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10804

maarja :)

en btw dit leek me eerder een topic om jou pissigheid ergens kwijt te kunnen, dan een klaagtopic ivm de nieuwe topics hier.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaja.. Zzzz weet iedereen al :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
kijk gewoon op www.pillreports.com hoe goed een pil is enzo
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmmm, ik heb pas echt leren blowen op internaat.
op internaat wordt er vaak meer "vetzakkerij" uitgestoken dan op een gewone school
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
beter zorg je dat je niet op n internaat komt :wave: :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."