Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGamen

Gamen

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd een waste van pillen!
je kunt er meer van genieten tijdens een feesje of chill bij paar vrienden van je
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delirium zei:
Solidius zei:
Als je dan toch zo nodig achter je PC wilt zitten.. http://shii.org/2ch/
Klik om te vergroten...

4chan spinoff?
Klik om te vergroten...
Nope, een portal naar alle ~chans voor de diehards XD

Delirium zei:
PEDOBEAR!
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
mschien gezellig supersmash bros op de nintendo 64
die game was vroeger echt gezellig om te spelen met vrienden

met pillen op vast ook.

maar ben ook niet zon voorstander van onder drugs gamen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij kameraad een pil gepakt en m'n laptop stond daar ook, na een tijdje wou ik Call of Duty 4 spelen, hup da ging ik dus ook doen!
En weet je, tging best goed ^^ wel enorm veel snelle hartkloppingen & hoge adrenaline en totdat iemand irritant doet of me vragen steld wordek wel enorm lastig als ze me uit m'n concentratie halen, heb ik drek geen zin meer om te gamen enal.

(kwas zelf beter dan in nuchtere toestand)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
vire zei:
mschien gezellig supersmash bros op de nintendo 64
die game was vroeger echt gezellig om te spelen met vrienden

met pillen op vast ook.

maar ben ook niet zon voorstander van onder drugs gamen
Klik om te vergroten...

Werkt misschien als je een halve hebt gehad maar als ik 2 of meer pillen achter de kiezen heb is mijn motivatie om een flink te gaan fraggen echt minder. Kijkt ook minder lekker als je ogen de hele tijd achter in je kop rollen. hehe
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
crysis gespeelt met mdma op...ging wel lekker maar af en toen een uitschieter :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vond het ook altijd wel lauw ,
als we geen zin meer hadden om buiten te lopen en naar binnen gingen
gingen we meestal wel fifa spelen op de xbox was altijd wel grappig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gamen op coke vond ik super. Ik ownde iedereen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
en hoe zit het dan met de gouwe ouwe game counter-strike ? ? haha geweldige game
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
vire zei:
mschien gezellig supersmash bros op de nintendo 64
die game was vroeger echt gezellig om te spelen met vrienden

met pillen op vast ook.
supersmashbros 64 ruleert!!
Ik daag je uit :wink:
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Probeer maar eens een voetbalspel te doen ofzo met pillen op.... Da's echt moeilijk :grin:

Maar het is eigenlijk zonde van je pillen vind ik
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja idd gwn counter-strike spelen.
perfecte game voor als je op de pille zit :d
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lektroluv zei:
Ik game ook vaak onder mdma...maar dat doe ik dan na een party als ik thuis kom!!!

Fokking entertainig :beer:
Klik om te vergroten...
jup, dan is het ook geen verspilling van goede pillen / je serotonine, maar echt gaan nemen om dan te gamen... nah
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met een paar lijntjes pep gamen is echt super, maar midden in een MDMA rush? Nee, lijkt me niks, ik kan me echt niet op zoiets concentreren dan.
In de aftertrip een RPG spelen om de zondag door te komen vond ik altijd wel erg geslaagd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb het wel eens geprobeerd met een wappie hoofd, maar ging voor geen meter, ik snapte helemaal geen reet meer van het spel...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neen, eens geprobeerd met een kameraad. Warcraft 3 Tower Defense met 2. Moet je bijzonder snel verdediging bouwen en ook nog eens strategisch zetten. Toen die pil inkickte zaten we gewoon als zombies naar dat scherm te staren (huuuuh?), en me meer met die lame ingame muziek en geluidjes bezig dan iets anders =)

Veel mensen zeggen hier dat het zonde is van je pillen om ermee te gamen. Dat vind ik niet. Als je avond maar gevuld is op een leuke manier. Voor de ene persoon is dat de macho uithangen op een dansvloer, voor iemand anders de nerd aan een pc. Dat maakt toch niets uit?

Moet wel toegeven dat ik met mdma op ook liever wat beweeg. In een stoel of zetel word ik nerveus.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tv kijken tijdens drugs is verschrikkelijk, laat staan gamen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lauu zei:
crysis gespeelt met mdma op...ging wel lekker maar af en toen een uitschieter :wink:
Klik om te vergroten...

Is die net zoals Farcry, dat er rare monsters en shit komen na een tijdje? Want dan vind ik hem niet de moeite om te kopen. Hou van realistische games (als het om shooters gaat).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja er komen een soort aliens na een tijdje en ik vind het een kutspel :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou als ik aan de xtc zit..en ik probeer te gamen hmm dan kan ik mij nooit goed concentreren :(

Ik speel vaak fifa2008 thuis en wat ik dan heb is dat mijn spelertjes van me team precies 200m moeten lopen tot ze op doel kunnen schieten terwijl het maar 80m of minder is:tongueout: en dan gaat het vlug vervelen :wave:

Of dat ik soms bij vrienden thuis een wedstrijdje aan het spelen ben en dat ik dan steeds vraag is het nou mijn keeper die moet uittrappen of de jouwe :P Terwijl het vaak de mijne is... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."