#1
idd een waste van pillen!
je kunt er meer van genieten tijdens een feesje of chill bij paar vrienden van je
je kunt er meer van genieten tijdens een feesje of chill bij paar vrienden van je
Nope, een portal naar alle ~chans voor de diehards XDDelirium zei:Solidius zei:Als je dan toch zo nodig achter je PC wilt zitten.. http://shii.org/2ch/
4chan spinoff?
Delirium zei:PEDOBEAR!
vire zei:mschien gezellig supersmash bros op de nintendo 64
die game was vroeger echt gezellig om te spelen met vrienden
met pillen op vast ook.
maar ben ook niet zon voorstander van onder drugs gamen
vire zei:mschien gezellig supersmash bros op de nintendo 64
die game was vroeger echt gezellig om te spelen met vrienden
met pillen op vast ook.
supersmashbros 64 ruleert!!
Ik daag je uit![]()
jup, dan is het ook geen verspilling van goede pillen / je serotonine, maar echt gaan nemen om dan te gamen... nahLektroluv zei:Ik game ook vaak onder mdma...maar dat doe ik dan na een party als ik thuis kom!!!
Fokking entertainig![]()
Lauu zei:crysis gespeelt met mdma op...ging wel lekker maar af en toen een uitschieter![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."