#1
Ik zou nog wat langer afwachten om te kijken of de klachten met de tijd verminderen. Zelfs een keer per week is nog wel erg vaak. De serotonine voorraad kan er best 3 maanden over doen om terug te keren, en als je met nieuwjaar bent gestopt kun je dus nog iniedergeval 2 maanden afwachten met de kans dat het nog iets beter wordt.
Als het na 3 maanden na stoppen niet beter wordt zou ik even langs de huisarts gaan of die er misschien raad mee weet.
Als het na 3 maanden na stoppen niet beter wordt zou ik even langs de huisarts gaan of die er misschien raad mee weet.