Ik ben een beetje onbekend met hoe je nou daadwerkelijk MDMA kristal gebruikt. Ik heb van een aantal dingen gehoord, maar hoe neem je nou precies mdma? :P
#2
meest voorkomende is het in je drankje doen...sinds het heel bitter smaakt als je zonder iets neemt...je kan het ook achter je kiezen doen met vinger of op je tandvlees maar dat smaakt bitter en ranzig...of snuiven...maar dat raad ik niet aan
#3
Je kan ze bommen, snuiven, pluggen en ehh... misschien spuiten
#4
Bommetje van maken (in een vloeitje en hup doorslikken). In je drankje e.d. kan ook, maar vanuit tandartsvisie is dat geen wijs plan.
#5
afwegen, in een vloeitje doen en dichtdraaien. en slikken maar
dat mensen het echt in hun drinken doen, smerige zooi
#6
Ik zat ook te denken om misschien capsules te gebruiken.
Waar kun je deze verkrijgen? Bij smartshops ofzo?
En die lossen dan op in je maag?
#7
3x Ja
U gaat door voor de koelkast!
#8
Ok bedankt
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.