Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnow that the love is gone...

now that the love is gone...

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al word ik wel over sociaal en ga ik gratis drank aan alles en iedereen die ik ken uitdelen enzo :mrgreen:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou , men eerste keer was perfect, kei heftig, love gevoel...

Maar men 2de keer was zo alsof er iets miste.. ik stond gwn strak , maar was het love gevoel kwijt..

Nu de vraag aan jullie ...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat love gevoel nog nooit van mdma gehad... ik ben raar :beer:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nick de Neger zei:
Dat love gevoel nog nooit van mdma gehad... ik ben raar :beer:
Klik om te vergroten...

haha ja wel raar :openmouth:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Al word ik wel over sociaal en ga ik gratis drank aan alles en iedereen die ik ken uitdelen enzo :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hebbek ook man :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trouwens, hoelang heb je gewachten tussen je eerste een tweede keer? :)
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
Trouwens, hoelang heb je gewachten tussen je eerste een tweede keer? :)
Klik om te vergroten...


bwa zo men eerste keer een heel...

dan hebbek zo is mdma gekocht puur zo 1 of 2 weke er na , in men drinke gedaan, maar was egt ni veel hoor... voor 5 € ...

zonder die mdma was er 2-3 maanden tussen
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Euh, ik heb regelmatig dat 'lovegevoel'. Ciao!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sowiso is de eerste keer altijd het beste :hearteyes:

Daarbij komt dat je serotonine levels ongeveer 3 maanden nodig hebben om weer volledig te herstellen. Als je dus die 2e keer na 2 weken hebt gedaan is de kans groot dat het niet goed gewerkt heeft.

Na langdurig gebruik kan "the love" ook echt verdwijnen. Als je niet steeds wacht met MDMA nemen, bestaat de kans dat je je receptoren in je hoofd verknald, en dat het love gevoel nooit meer komt. Maar dit zal voor jou nog niet van toepassing zijn
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spor zei:
Sowiso is de eerste keer altijd het beste :hearteyes:

Daarbij komt dat je serotonine levels ongeveer 3 maanden nodig hebben om weer volledig te herstellen. Als je dus die 2e keer na 2 weken hebt gedaan is de kans groot dat het niet goed gewerkt heeft.

Na langdurig gebruik kan "the love" ook echt verdwijnen. Als je niet steeds wacht met MDMA nemen, bestaat de kans dat je je receptoren in je hoofd verknald, en dat het love gevoel nooit meer komt. Maar dit zal voor jou nog niet van toepassing zijn
Klik om te vergroten...


khoop da et gevoel trg komt.. maja we zulle zien é , kga binne paar weke teste . :grin: :hearteyes:

kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf ligge ?

want kheb geleze dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA :confused:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#11
MD bestaat niet, je hebt MDMA,MDA en MDEA volgens mij, misschien nog 1..

Je lichaam heeft 3 maanden nodig om je serotonine bij te vullen, daarom is het best logisch dat als je alweer X gebruikt na 2 weken, je amper serotonine hebt en dus amper een love gevoel krijgt. Als je wat langer wacht zal het love gevoel vast en zeker terugkomen :wink:

Ik heb wel gelezen dat er een stuk minder love-gevoel komt van MDA (dit is de stof waarvan je hallucineerd, er wordt een klein deel van MDMA in MDA omgezet in je lichaam), maar je kan ook MDA pillen of MDA kristallen krijgen (wel zeldzaam)

Ik denk dat het gewoon ligt aan de korte tijd waarop je weer hebt gebruikt. Ik zou gewoon ff 1/2 maandjes wachten, ik weet bijna zeker dat je het love gevoel weer krijgt. :hearteyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
ben verstandig en wacht gewoon 3 maanden :wink:

Zo graag willen we het nou toch ook weer niet ?? Laat die 3 maanden er gewoon tussen zitten. Als je je in de tussentijd vermaakt met andere drugs, wat heel goed te doen is, kun je na die 3 maanden weer volledig genieten van het :hearteyes: gevoel
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wacht WEL 2/3 maanden puur omdat ik vind dat hoe sneller je het achter elkaar doet, hoe minder je space word..

Daarnaast vind ik het wachten niet zo heel moeilijk maar meestal na 1 of 1,5 maand ofzo denk je: wow 'tis al best lang geleden opzich..heb wel weer een keer zin, hoewel dat gewoon lang lijkt maar niet in de buurt bij de echte 3 maanden kom.

Ik gebruik ook geen andere drug in de tussentijd, alleen alcohol..
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#14
033Amnesia zei:
Ik wacht WEL 2/3 maanden puur omdat ik vind dat hoe sneller je het achter elkaar doet, hoe minder je space word..

Daarnaast vind ik het wachten niet zo heel moeilijk maar meestal na 1 of 1,5 maand ofzo denk je: wow 'tis al best lang geleden opzich..heb wel weer een keer zin, hoewel dat gewoon lang lijkt maar niet in de buurt bij de echte 3 maanden kom.

Ik gebruik ook geen andere drug in de tussentijd, alleen alcohol..
Klik om te vergroten...

Tis nu zeker al meer dan 2 maand geleden...

Ik denk bijna 3 ... binne 3 weke is het zover ! :)

pfff misschien zijn het gewoon de pille, ik ga er andere probere fixe :sunglasses:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#15
1ex gehad, daarna niet meer :/
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
dzN zei:
khoop da et gevoel trg komt.. maja we zulle zien é , kga binne paar weke teste . :grin: :hearteyes:

kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf ligge ?

want kheb geleze dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA :confused:
Klik om te vergroten...

Vertaling:
"Ik hoop dat het gevoel terug komt...maarja, we zullen zien he, ik ga binnen een paar weken testen. :grin: :hearteyes:

kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf liggen?

want ik heb gelezen dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA :confused:"

Ik heb U lief, mijn Nederlands...

Hemi :wave:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#17
3970 zei:
dzN zei:
khoop da et gevoel trg komt.. maja we zulle zien é , kga binne paar weke teste . :grin: :hearteyes:

kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf ligge ?

want kheb geleze dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA :confused:
Klik om te vergroten...

Vertaling:
"Ik hoop dat het gevoel terug komt...maarja, we zullen zien he, ik ga binnen een paar weken testen. :grin: :hearteyes:

kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf liggen?

want ik heb gelezen dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA :confused:"

Ik heb U lief, mijn Nederlands...

Hemi :wave:
Klik om te vergroten...


ja geine kben van België daarom :grin: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."