Wordt er op texel veel gecontroleerd op bezit van xtc ofniet?
#2
texel blijft gewoon nederland,, dus eendouane kom je niet langs,, en als je de boot instapt dan word je ook egt niet gefoulleerd hoor zal wat wezen zeg
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.