Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVergiftiging ?

Vergiftiging ?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrijdag ben ik met mn vriendinnetje en paar andere maten naar discotheek geweest. Nu kreeg ik daar roze lacostjes te pakken. Ik pak er 1, voel echt zo goed als niets, dan ik pak een 2de, dan voel ik me half slecht, buikpijn, brandend, maar ben wel super actief, geen echt flash fzo. Mn vriendin vraagt een pilletje en ik dacht ja ze zal wel niets voelen van dit. Natuurlijk voelde ze zich echt slecht, heel veel buikpijn, kotsneigingen en ook dat brandend gevoel. Na een tijd voelt ze zich toch stukken beter tot we naar huis gaan en in de auto voelt ze zich echt misselijk.

Wanneer we in bed gaan, staat haar hoofd op ontploffen, tstaat echt superheet en ze zegt dat het heel hard brand, alsook in haar buik ( wa'k trouwens raar vond is dat haar neus wel koud was ). Heel haar lichaam voelde slecht aan. Na 3 uurtjes creperen tohc in slaap geraakt. wanneer ze dan terug wakker word verspreid het brandend jeukend gevoel door heel haar lichaam en dit blijft nu maar voortduren ... Ernstig of gewoon ff door de slechte pillen


Btw ze had voor we vertrokken ook al wel bommetje speed gedaan en 1 lat speed, ( wel 2 soorten speed bij elkaar vermengd waarvan 1 van die soorten echte goeie is maar buikpijn vrij hard )

Lijkt me hard op een vergiftiging eigenlijk ?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt als mcpp, ben er ook eens serieus slecht van geweest, precies een week aan griep in een uur of 4...
Maar als jij je er kut door voelt, waarom geef je er dan aan je vriendin?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alles zullen we eerlijk delen! Ook als het de dood voor ons beide betekend! :hearteyes:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voelde me na die eerste nog niet kut. Dan pak ik die 2de en dan ben ik me pas slecht beginnen voelen. Ik ging ervan uit dat ze er ook niks van ging voelen, alleen maar wat wakkerder zou zijn, net zoals ik was van eentje.

Misschien was die combinatie met die speed erbij nog iets slechter. Als dit morgen niet voorbij is toch direct naar de dokter gaan ofzo ?? want deze nacht heeft ze het gepakt en nu nog zo veel last van.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ivoos zei:
Klinkt als mcpp, ben er ook eens serieus slecht van geweest, precies een week aan griep in een uur of 4...
Klik om te vergroten...

Idem hier. Wat voel je je beroerd van dat spul... Als ze t morgen nog heeft, misschien idd even naar de dokter :)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je er zelf al niet zo lekker van werd...waarom geef je het aan haar????
En ik snap je punt wel, met je 1 pilletje, maar dat spul was niet echt te vertrouwen...
Blijkbaar.
De dokter is een goed idee misschien...

[edit] Al zou ik dat totaaaal niet leuk vinden, want dan moet je vertellen dat je xtc geslikt hebt. Lijkt me niet zo prettig :)
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt inderdaad als MCPP en ik denk dan ook niet dat het aan pep ligt dat je vriendin zich zo slecht voelde.
Misschien dat je je na het 2e pilletje pas slecht begon te voelen omdat de eerste toen pas net in begon te slaan.
Ik weet niet hoelang het duurt voordat een MCPP pil begint te werken omdat ik er gelukkig zelf nog geen heb gehad, maar ik kan me voorstellen dat dit langer duurt dan XTC..
Ik heb dit ook wel begrepen uit verhalen, iemand die dit kan bevestigen?
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gaf het dus omdat ik niet wist dat het zo'n kutpillen waren. 'k werd er precies een beetje wakkerder van maar meer niet !!!!

En ze durft idd niet goed naar de dokter omdat ze het niet durft te zegen. Mijn dokter is op de hoogte van mn drugsgebruik dus daar zou ik geen problemen mee hebben :grin:

't is vandaag al beetje beter, alleen nog van dat jeuk en branderig gevoel, maar wel al minder erg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."