#1
heeft iemand hier ooit een paniekaanval gehad toen hij/zij geslikt had? als gevolg (chronische) hyperventilatie?
Wel wat bangig, paranoia en kortademig maar meer niet.nadje zei:heeft iemand hier ooit een paniekaanval gehad toen hij/zij geslikt had? als gevolg (chronische) hyperventilatie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."