Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsScheve pupillen na XTC

Scheve pupillen na XTC

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Anne001Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen donderdag heb ik voor het eerst xtc gebruikt (1 halfje), de trip was fantastisch en verder geen negatieve ervaringen, maar het lijkt alsof sindsdien m'n pupillen scheef in m'n irissen staan. Zeg maar niet in het midden maar iets meer naar m'n neus toe gekeerd. Is er iemand die iets dergelijks ook ooit heeft meegemaakt? Of zie ik spoken??
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#2
je ziet spoken
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anne001 zei:
Afgelopen donderdag heb ik voor het eerst xtc gebruikt (1 halfje), de trip was fantastisch en verder geen negatieve ervaringen, maar het lijkt alsof sindsdien m'n pupillen scheef in m'n irissen staan. Zeg maar niet in het midden maar iets meer naar m'n neus toe gekeerd. Is er iemand die iets dergelijks ook ooit heeft meegemaakt? Of zie ik spoken??
Klik om te vergroten...

Na XTC ken ik het niet zelf.. Vroeger toen ik een bril had, loensde ik waardoor het soort zelfde als jij hebt ik had toen. Is met 2 operaties weer goed gekomen gelukkig had ook bril vroeger (oogspieren rechtgezet heb littekens achter me ogen hehe) :P
Maar als ik jou was en je denkt er echt last van te hebben zou ik zeggen stop met MDMA er zijn genoeg andere dingen mocht je er behoefte aan hebben. Het is nou eenmaal geen speelgoed :)
Ik loens(kijk scheel nog steeds als ik lang wakker ben/erg moe ben) Maar totaal heb ik nog 94% zicht dus heb zelf veel geluk, hoe het me is afgegaan met aan het begin +4 brilglazen.
Had toen ook dat ik soms meer naar mijn neus keek als het ware simpel gezegd.
Wees veilig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."