Hoj sorry voor de lure maar sta op het punt orange vraagtekens tekopen heeft iemand hier ervaring mee
#2
Ja het zijn echt irritante dingen, laat ze NOOIT alleen want ze halen je hele huis leeg. oh ja, als je ze te lang in de zon laat staan zuigen ze alle antwoorden uit je kop. voor verdere informatie over oranje vraagtekens kan je me altijd een PB sturen, dit is een delicaat onderwerp.
#3
Graag in het juiste subforum posten, en niet twee keer.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.