Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet op men plooi

Niet op men plooi

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JoiningLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoii ,
Vorige week was ik bij vrienden, & we hadde nog eens zin om lekker scheef te zijn. We maken ons klaar steken een half pilltetje om te beginnen. Ik stak een halve mcdo,ik pak ze tegenwoordig altijd. Zijn heerlijke pille. Ik voel me er goed van zweverig,lekker scheef ! Hele nacht lang. smorgens steek ik een half wit kroontje & ik begon me ni goed in men vel te voelen, niet op mn plooi. Rond 9 uur stap ik de auto in met vrienden ( ik zit naast chauufeur). & ik begon me raar te voelen,alles begon slecht te gaan. Ik wist niet meer waar ik was. Ik was bang,in paniek. Ik besefte dingen maar ook weer niet. ik was echt niet normaal. Mn armen stonden precies in brand,zoveel pijn deed het! Ik had het ijskoud ,dan weer warm. Ik had wat melk gedronken & na een uurtje werd het beter en beter. Maar durfde ng steeds de straat niet meer op. Had bang van andere mensen. Gelukkig is alles weer terug in orde. Maar dacht toch wel even dat ik erin vaststak & er nooit meer uitraakte. Ik denk da het door het witte kroontje kwam. Denkt iemand iets anders,post gerust.
Joining x :wave:
T
TarskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien was het witte kroontje een mcPP'tje?

Veel mensen reageren zeer slecht op deze stof.

Is maar een wilde gok, though

Tars x
J
JoiningLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tarske zei:
Misschien was het witte kroontje een mcPP'tje?

Veel mensen reageren zeer slecht op deze stof.

Is maar een wilde gok, though

Tars x
Klik om te vergroten...

Jaa ik denk dan ook dat er wel mccp inzit. Over paar maand ben ik uitgegaan & ineens ging iedereen slecht op de pillen. Ik had ze zelf ook gepakt,maa ik had het precies niet zo erg. Gwn wat branderig gevoel weer,& niet op mn gemak voelen. Ik neem nooit meer witte kroontjes,da weet ik nu al :grin:
Bedankt ! x

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."