Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma kristallen: vraag!

Mdma kristallen: vraag!

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor mensen die het antwoord willen

WAT GING IK HHHHHHHAAAARDDDD.

Alles draaide 10 min

voor mijn ogen, tollende straattegels.

Zit nu te afterglowen :wink: :hearteyes:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was erg heavy... Ben nu nog steeds wakker.

Dat het minder goed werkte weet ik zeker: ik had zeker 180-200 mg gedropt en ik denk dat je daar minstens 3 uur hard op moet gaan. Ik ging ongeveer 1,5 uur sick hard.

1910 - inname van de bom op een nagenoeg lege maag in een druk park in Amsterdam, kristallen in een vloetje gedaan en met water geslikt. Vol zakje van 1 gram a 30 euro dus ik wilde iets minder dan 1/5 deel in een keer nemen. Twijfelde nog om het in twee helften te doseren maar had schijt en slikte alles door. Ik voelde het propje vloei door mijn slokdarm spoelen.

1910-30 - ben gaan lopen door de stad, fucking mooi weer, alles kan niet chiller. De eerste verre effecten van de mdma worden voelbaar. Ik zet de 'inception app' op mijn iPhone aan, een gratis app die met behulp van je earbud en mic de achtergrond geluiden vet spacend laat horen.

1945 - ik loop langs grachten, langs bloemige steegjes en hofjes die Amsterdam centrum heeft en
tot nu toe voel ik alleen nog dat superrelaxte gevoel. Ik ben benieuwd naar mensen, lach tegen een gast waar ik tegenaan stootte. Het voelde een seconde alsof ik een heel gesprek met hem of met iedereen wilde en kon aangaan. Opeens komt het eerste echte rushgevoel opzetten. Opeens lijkt alles knetter langzaam te gaan. 'woowwowowow' stamel ik.

1955 - rushes.... Keiharde rushes.... Midden op straat :mrgreen: zonnetje schijnt warm, er zitten allemaal 'welgestelde' mensen langs de grachten en cafés, fietsers met haast ontwijken
elkaar tenauwernood, voetgangers, toeristen, toeterende scooter gasten: Iedereen moet ergens héén, is onderweg. En wwwwaaattttt voel ik die mdma opkomen, alles om mij heen wordt onbeschrijfelijk vernauwd. Heb mijn zonnebril op, zonder is het licht te fel. Inception app staat aan.

2000 - Gaat erg hard, slaat harder in dan verwacht maar dat is juist nice. Bankje in de zon. Water in rugtas :xtc: om mij heen kijken. 'tjee, iedereen zal wel denken dat die gast op dat
bankje geheel van de kaart is' De 2000 uur zon van juli bestraalt mijn lichaam. Miljoenen,
miljoenen gloeiendhete minuscule naalden lijken mijn lichaam te masseren, een keiharde maar ongelofelijk lekkere druk komt in mijn nek en achterhoofd en door mijn hele lichaam raast de rush. Ik pak mijn iPhone, en kijk naar de app icoontjes, en zie dat ze heel snel pulseren.
Ik kijk naar de gevels van de grachtenpanden, en alle raamkozijnen hadden dat pulserende, gloeiende effect, en een minuut of twee leek het hele huizenblok tegenover me te ademen. Ik wil een peuk opsteken en merk dat mijn handen drijfnat van het zweet zijn, datzelfde voor mijn voeten. Ik liep gelukkig op slippers.

2015 - ik rook een paar 'lekkerste sigaretten in mijn leven', en merk dat ik op een erg drukke plek
zit. Veel toeristen, verkeer en lawaai. Tijd voor een nieuwe plek. Opnieuw opstaan na die visuals en body rushes was zeer fantastisch. Weer op ontdekkingsreis. Terugdenken aan het moment van inname en de gevoelens van daarvoor waren absoluut onwerkelijk. Het werd me alleen 10 min ff te hard, of eerder nét wat ik niet wilde. Opeens al lopend langs de gracht slaat
de synthetische drugs, die paar honderd milligrammetjes, nog keiharder toe. 'Zo hard heb ik nog
nooit gespaced op mdma' denk ik. Ik stop met lopen en hou me eventjes vast aan een brugleuning, terwijl ik zo'n harde druk op mijn voorhoofd en nek krijg dat ik het wel kan uitkermen van genot. Ik kijk naar de grond en zie de straattegels tollen. 'Vet effect' denk ik, 'net als met mexicaanse paddo's..... Maar dit is anders; met paddo's heb je een twist, een vage zoektocht vergezeld met zeer veel euforie. Mdma is een kraan die in je hersenen opengaat die niet snel te sluiten is. De rush voelt bijna als een van de zwaarste drugservaringen mogelijk, de wereld raast langs me heen.

2025 - het wordt al wat donkerder, meer verlichting is te zien. Ik merk dat over alles een vette glow zit, ik loop in een warm bad van kleuren, maar de rush is hier zo hard dat ik letterlijk scheel ga kijken. Ik wankel wat langs de gracht. Als mensen, vooral knappe meisjes langslopen gaap ik ze aan terwijl ze langs me lopen. Met mijn zonnebril zien de langslopende mensen mijn totaal versufte, schele mongolenkop minder, al lijken sommigen mij wat benieuwd aan te kijken. 'ga ik links? Rechts? Damn dit is te hard...' een minuut of 5 is alle euforie verdwenen.... Ik vlucht een wat rustigere buurt in en ik heb nog nooit zulke felle en warme kleuren gezien. Het gevoel wordt zo hard dat ik geen kant meer op lijk te kunnen. 'gast je wilde dit, je wilde dit, dit is alleen maar de piek. Jongen, komt goed' zeg ik tegen mezelf. Terwijl ik ook even denk: 'laat ik dat nog eens zien'.... De bodyrush wordt hier ondraaglijk.

2030 - ik wankel een stil grachtje op in de Jordaan en ik voel een windvlaag langswaaien, mijn kleren voelen als mijn tweede huid en ik krijg koude rillingen over mijn gehele bezwete lichaam. Ik kijk de verte in, de straten door en terwijl ik versuft blijf doorlopen op mijn slippers besef ik totaal niet meer waar ik ben. Het gevoel van 'bad' te gaan komt plots ik mij op: 'wat ben ik eigenlijk aan het doen? Waar ben ik? Damn man, dit is harde drugs man... Waarom gebruik je uberhaupt drugs? Wat is alles gigantisch anders nu.' terwijl de scheelmakende bodyrush zijn werk doet denk ik dat ik niet thuis wilde zijn, maar ook ff niet meer hier.

2030 2035 - opeens komt er een rush aanzwellen zoals al de hele tijd, maar nu komt hij precies weer op dat level waar ik wil. Ik loop weer een andere straat in, met woonboten. Een man timmert wat, de geur van zongewarmd gelakt hout in de lucht. Er komt een ongelofelijk gevoel van opluchting in me op: ik heb het overmeesterd en nu gaat hij weer de goede richting op.

2035 2115 - ik loop langs grachten, pleinen, mensen, verkeer. 'aaaaaaaaaah........ Aaaaaaaaaaaaaah wat lekkerrrr wat voel ik mij lekker.... Nog nooit zo lekker gevoeld.... Niet meer zo hard als net plz niet meer zo hard als net.... ' :mrgreen:

2120 - pats! terug. Heerlijk gevoel in lichaam. Geestvernauwing verdwenen. 50mg bijgepakt.

Met die laatste dosis kreeg ik de rush weer een uurtje terug.

Bijna een tripreport :mrgreen:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tikkelen zei:
Hallo Mullholland,

Wow wat een heftige trip! Ik denk dat als ik net als jou alleen op een redelijk onbekend gebied dat niet geregeld had gekregen! Knap!

Ik had dit waarschijnlijk alleen met vrienden als fijn kunnen ervaren.

wel zeer interresant om te lezen!
Klik om te vergroten...

Achteraf gezien vind ik het ook erg heftig, zou het niet snel meer zo doen, alleen met een vriend.

Ik heb nog een uitgebreidere report erover geschreven :)

viewtopic.php?f=21&t=32962
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
XTC of mdma (in welke vorm dan ook) werkt wel als je het snel achter elkaar gebruikt, maar doorgaans minder en de kater is meestal heftiger. dat kan het allemaal waard zijn op korte termijn, maar als je dit te vaak doet dan is de kans groot dat je de magie kwijtraakt en zou dat niet zonde zijn?
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
normaal gezien was ik dit weekend op het pukkelpop festival geweest maar door een drama is dit niet doorgegaan (rip slachtoffers!!) daarvoor had ik 4gram pep en 3gram mdma maarja ik heb mij er dus thuis wat mee bezig gehouden

1ste dag mdma: twas geweldig
2de dag: pep mdma het was geweldig maar minden love
3de dag pep mdma: kwas vaag maar het mdma love gevoel was er niet meer
en daarvoor doe ik het juist

dus conclusie: als je mdma vaak acher elkaar neemt word je alleen maar vaag maar is het magische van mdma eraf. dus wat ik over heb gaat nu weer een paar weekjes in de kast denk ik
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ +1 Gelijk heb je, wel zo verstandig zo! :grin:
T
TikkelenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo Mullholland,

Wow wat een heftige trip! Ik denk dat als ik net als jou alleen op een redelijk onbekend gebied dat niet geregeld had gekregen! Knap!

Ik had dit waarschijnlijk alleen met vrienden als fijn kunnen ervaren.

wel zeer interresant om te lezen!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste allen

Ik heb woensdag ongeveer 130mg mdma kristallen genomen en vandaag wil ik het waarschijnlijk weer doen. Ik zit in een erg lekkere periode, afgestudeerd en ga een nieuwe studie doen en deze zomer wil ik gewoon knallen. Het is vandaag lekker weer dus het zakje mdma staart me aan.

Vraag is, omdat ik woensdag ook mdma gehad heb, ga ik wel wat voelen? Ik denk uiteraard van wel, maar ervaringen?

Mulholland dr.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Las het net, had niet verwacht dat het zo goed werken zal. Gelukkig goed van genoten zo te horen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."