#1
Het is in ieder geval geen gangbare bijwerking van XTC. Ergens klinkt het een beetje als een angstaanval of zoiets. Of als astma. Ik denk dat er weinig mensen zijn die je hier direct een zinnig antwoord op kunnen geven.
Misschien dat we met wat doorvragen verder komen, maar het is vooral een vraag voor je huisarts.
Had je dit alleen de laatste keer dat je gebruikte?
Je hebt het over 2 maal in juni en 2x in augustus? Wanneer was dat allemaal precies?
Heb je een verleden met astma, kinkhoest, bronchitus of dat soort dingen?
Heb je een verleden met depressie, angsten of dat soort dingen?
Je sport regelmatig zo te lezen. Je bent dus fit? of heb je de laatste tijd wel last van je gezondheid gehad?
Hoeveel had je precies genomen?
Wat deed je toen je er last van kreeg? wat heb je geprobeerd er aan te doen?
Je hebt erover dat je nuchter op een festival er ook last van kreeg? Was dat vergelijkbaar of anders? was het op eenzelfde moment of anders? Hoe lang hield het toen aan?
Een hoop vragen, maar aangezien je al de moeite nam om een lange post eraan te wagen zal je dat wel niet erg vinden. Misschien komen we ergens.
Misschien dat we met wat doorvragen verder komen, maar het is vooral een vraag voor je huisarts.
Had je dit alleen de laatste keer dat je gebruikte?
Je hebt het over 2 maal in juni en 2x in augustus? Wanneer was dat allemaal precies?
Heb je een verleden met astma, kinkhoest, bronchitus of dat soort dingen?
Heb je een verleden met depressie, angsten of dat soort dingen?
Je sport regelmatig zo te lezen. Je bent dus fit? of heb je de laatste tijd wel last van je gezondheid gehad?
Hoeveel had je precies genomen?
Wat deed je toen je er last van kreeg? wat heb je geprobeerd er aan te doen?
Je hebt erover dat je nuchter op een festival er ook last van kreeg? Was dat vergelijkbaar of anders? was het op eenzelfde moment of anders? Hoe lang hield het toen aan?
Een hoop vragen, maar aangezien je al de moeite nam om een lange post eraan te wagen zal je dat wel niet erg vinden. Misschien komen we ergens.