Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA in deze pil?

MDMA in deze pil?

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey DF'ers,

Iemand van nog niet eens 50 kilo, die 1.5 pil xtc neemt...
Je ziet het niet aan haar, krijgt er totaal geen energie van, blijft gewoon chill!
XTC werkt toch altijd stimulerend? Ik kan na 1.5 pil echt niet de hele avond op de bank blijven zitten als er muziek op staat.

Ze ging er ook niet veel van lullen, werd niet aanrakerig. Alleen maar vrolijk. Ze heeft wel de bekende brillen en kleuren gezien.

Anderhalve pil vind ik echt veel voor iemand van nog niet eens 50 kg! Het was haar eerste keer moet ik erbij vermelden.

Deze pil was troep of niet?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Naar het testcentra brengen voor de zekerheid anders. Maar ik krijg van mdma ook geen energie eerder vrolijk, op bank hangend en genieten. Ben er op feestjes ook aantal keren erg moe van geworden is maar net hoe je reageert op die stof. Als ik jou was zou ik er 1 laten testen, niemand kan met zekerheid zeggen of er mdma en hoeveel erin zat/zit behalve hun :)
Peace!
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zal inderdaad de pil even laten testen. Zijn er trouwens andere vrienden die dezelfde pil op hadden, maar die zich wel energieker voelden? Ik heb trouwens de eerste keer dat ik xtc gebruikte (2 pillen van 120 mg) ook de hele nacht op een dijk gezeten en me alleen vet lekker gevoeld en gespaced met vrienden. Daarnaast moet ik zeggen dat ik een erg lage bloeddruk heb, daarom wordt mijn bloeddruk niet zo hoog als die van een gemiddelde gebruiker, daarom word ik ook niet energiek. Kortom: iedereen kan er anders op reageren:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."