Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstolerantie en mijn xtc gebruik.

tolerantie en mijn xtc gebruik.

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo

ik gebruik nu iets meer of een maand en begin mij vragen te stellen over mijn tolerantie ?
ik word bijna 18 weeg ongeveer 65 kg.

mijn eerste keer
7 julli ong. 1 pil 140mg in 1 keer

2de keer
was eigenlijk 2 dagen op een festival een week na de eerste keer. .
dag 1.3 q dance pillen 170mg.
dag 2 . 2 q dance pillen.

3 de keer. was 2 weken na de vorige.
heb ik 3 pillen 120 mg. op

4 de keer was de week er trg op 1 pilletje dat ik ng overhad van de vorige week
1 x 120 mg. plus pep.

5 de keer. is trg een week achter de vorige x.
2 q dance pillen 170 mg plus pep.

6.de maal is eigenlijk dit weekend trg een week na de vorige x.
ik heb 3 q dance pillen 170 mg.


.nu mijn vraag zal ik er ng wat van voelen ? begin mij een beetje druk te maken omdat ik in een maand na mijn eerste nu al 12 pillen heb geslikt. na dit weekend ga ik het een lange tijd stoppen ! . ik wil graag jullie meening hiervan mvg.
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik zou er maar even mee stoppen. Want als je te veel doet, dan is het "speciale" eraf. En dan je natuurlijke serotonine niveau kan er door ergnstig mee in onbalans raken.

liever 1 keer in de maand of minder , dan heeft je lichaam weeer de tijd gehad om te herstellen.

Zolang je er maar goed en gezond bij eet, je vitaminen aanvult, en niet tot weinig alcohol.

Madcat
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Madcat zei:
Ja, ik zou er maar even mee stoppen. Want als je te veel doet, dan is het "speciale" eraf. En dan je natuurlijke serotonine niveau kan er door ergnstig mee in onbalans raken.

liever 1 keer in de maand of minder , dan heeft je lichaam weeer de tijd gehad om te herstellen.

Zolang je er maar goed en gezond bij eet, je vitaminen aanvult, en niet tot weinig alcohol.

Madcat
Klik om te vergroten...


en zou het nu nog erg zijn als ik dit weekend voor de laatste keer neem of zou je het me echt afraden . het is gwn dit weekend is het laatste festival voor mij voor ik trg uitga .
ik wil gwn niet bad gaan . grtz
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet zelf kiezen, verstandig is anders. maar daarna heb je wel even wat tijd nodig zonder.

Xtc is niet zonder gezondheids risicos.

Het zou zonde zijn als je er snel tolerantie voor opbouwt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."