#1
mandragora zei:lijkt me een beetje dom om van belgië naar nederland drugs te gaan brengen naar testcentra omdat je toch wel controles kan tegenkomen onderweg. beter zou belgië een beetje slimmer handelen en zelf testcentra openen. hier zie ik geen enkel nadeel in.
grts
daar heb je gelijk in, Ik snap de Belgen zelf ook niet. De voornaamste reden die Belgie daarvoor aanhaalt is dat ze niet willen dat er testcentra's komen omdat ze dan een verkeerd beeld geven van ''het mag'' wat ik persoonlijk bullshit vind. Op die vlakken zit Nederland zoveel beter in elkaar en zou Belgie nog veel kunnen leren van onze noorderburen.
